iPhone kan niet worden geactiveerd omdat de activeringsserver tijdelijk niet bes

Mijn iPhone start opeens opnieuw op en moet wifi netwerk selecteren doe ik vul mijn Apple ID in en zegt iPhone kan niet worden geactiveerd omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is ! Iemand een idee wat dit is ? Oplossingen?

Dank

welke versie van iOS gebruik je ??

Heb je iOS 7 gedownload misschien?

Kan ook aan apple liggen, bij mij geeft itunes om de zoveel minuten aan error itunes store.

Kan een tijdelijk probleem zijn met de activatieserver; kan een probleem zijn met het wifi netwerk, probeer eens een ander netwerk of probeer het apparaat te herstellen/geforceerd herstellen via iTunes (het liefst met een bedrade computer in dit geval). Zo niet, een andere computer op een ander netwerk proberen.

Als u iOS 7 hebt geïnstalleerd zonder dat u officieel developer bent en u heeft het UDID niet geregistreerd zou dat voor een soortgelijk probleem kunnen zorgen.

Dit probleem heb ik nu ook al contact gehad met de support afdeling van apple. Nu beweren zei dat het aan de telecom provider ligt. weet iemand een oplossing? heb al van alles geprobeerd