iphone kopen in Groningen?

Beste OMT'ers

Ik heb een paar weken geleden de iphone gereserveerd in Groningen bij de winkel MacMe.
Nu kreeg ik op de dag dat ik op vakantie ging (woensdag) een mailtje dat mijn iphone binnen was en dat hij tot 25 juli opgehaald kan worden. Ik kan hem nu onmogelijk ophalen want ik zit nu in Frankrijk. Ik baal dus heel erg.

Mijn vraag is aan jullie of er iemand in Groningen woont die een iphone wil kopen (zwarte 16Gb).
Als je mij even mailt kun je hem ophalen bij de MacMe in Groningen.

Edit: Het is dus niet voor mijzelf maar het is gewoon voor jezelf.
Ik bestel hem wel opnieuw als ik terug ben.

[quote:82e3670a4a="Appa"]Mijn vraag is aan jullie of er iemand in Groningen woont die een iphone wil kopen (zwarte 16Gb). Als je mij even mailt kun je hem ophalen bij de MacMe in Groningen.[/quote:82e3670a4a] Stuur je je paspoort en credit card ook mee dan?

Heb je niet nodig, ik heb online gereserveerd zonder gekke dingen op te geven. Vandaar dat ik hem alleen vandaag nog op kan halen. :wink:

[quote:857b71d4e0="Appa"]Heb je niet nodig, ik heb online gereserveerd zonder gekke dingen op te geven. Vandaar dat ik hem alleen vandaag nog op kan halen. :wink:[/quote:857b71d4e0] Ik woon zelf niet in Groningen, anders had ik je wel geholpen. Ben vrij vandaag. Maar misschien iemand anders. Succes.

Volgens mij is een telefoontje naar MacMe genoeg om je iPhone te laten vasthouden tot je terug bent van vakantie.

Denk ik ook wel, zeer geschikte lui daar.

Als je een iPhone wilt ophalen moet je altijd zelf komen, en je paspoort + extra legitimatie meenemen. Anders kan je geen T-mobile abonnement afsluiten.

Lijkt me dus geen optie om het door iemand anders op te laten halen…

Ik laat hem niemand anders ophalen. Ik wil iemand een plezier doen. Ik heb al gebeld maar ze kunnen hem niet langer vast houden. Dus wie kan ik een plezier doen? :D

Ben je momenteel in de leer bij je Nigeriaanse vrienden? :evil:

even ter verduidelijking,

Appa moet de iPhone zelf niet meer hebben en wil dus zijn bestelling doorgeven aan iemand die nog geen iPhone heeft kunnen bemachtigen of die ergens achteraan op een wachtlijst staat en normaal gezien nog lang moet wachten.

Dus:

wie wil vandaag nog zijn eigen iPhone?
Je moet hem enkel zelf ophalen in Groningen.

[quote:1cc1a8f52a="jassenlos"]Ben je momenteel in de leer bij je Nigeriaanse vrienden? :evil:[/quote:1cc1a8f52a]

En misschien kan jij in de leer bij een cursus begrijpend lezen?

@ Bostie: Klopt helemaal, bedankt :) @ jassenlos: Lees het topic a.u.b. een beetje door dan wist je dat ik vriendelijk bedoel. :evil:

En? Heb je al veel emails gehad?

Nee helemaal niks, jammer. Hier kan een slotje op :)

Mijn vader, die een dag later gereserveerd heeft, kreeg zonet de mail dat zijn iphone binnen is. Nu is dit weer precies hetzelfde verhaal. Hij kan zijn iphone ook niet ophalen en wil ook graag iemand anders een plezier doen.

Wie wil een gereserveerde iphone kopen bij de MacMe in Groningen? (zwart, 16Gb)
Deze is tot 30 Juli beschikbaar!

Mail maar! :smiley:

waarvoor bestel je eigenlijk iets als je zo goed als zeker kan weten dat je hem toch niet op kan halen? ik ga er tenminste maar even van uit dat je vakantie al geplanned was.

Omdat ik niet wist dat het zo lang ging duren, ik had verwacht dat de iphone's er binnen een week of 2 na de lancering er wel weer zouden zijn. Maar dit duurde langer dan ik verwacht had helaas. :(

Ik pak em graag :)

Heb je een mailtje gestuurd.

hahaha, sorry hoor..

Sushi is eerst, maar als die er (om wat voor reden dan ook) vanaf ziet, houd ik me aanbevolen :)