iphone kopen in Groningen?

[quote:b4465765ef="iNsane"]Sushi is eerst, maar als die er (om wat voor reden dan ook) vanaf ziet, houd ik me aanbevolen :)[/quote:b4465765ef]

Ik kan hem helaas niet ophalen, met 15 minuten ruzie hebben met Klantenservice muts Jamie kreeg ik het niet voor elkaar om mijn huidige bestelling die nog op status 1 staat te annuleren.

“Nee meneer, online bestellingen kunnnen alleen op dezelfde dag nog geannuleerd worden - en wij hebben sowieso geen annuleer knop in ons systeem zitten - dat kunnen wij simpelweg niet”
> “Maar in jullie online voorwaarden staat zelf dat je 7 werkdagen bedenktijd heb - en als jij dat niet kan wil ik je 2nd liner of manager spreken.”
“Er is niemand hoger, meneer, en U luistert niet naar mijn antwoord”
> “Nee dat klopt, omdat het voor geen hoer klopt”
“Ik ga dit gesprek verbreken”
>“Oh dat dacht ik niet”

En zo ging het nog wel even door. Niets opgeschoten, ik moet dus gewoon wachten tot die belachelijke idioten van T-Mobile eens de online bestellingen gaat verwerken.

Ik heb MacMe nog wel gebelt met de vraag of het mogelijk is om met een andere achternaam op te halen, met daarbij het verhaal dat mijn stiefvader toen ik op vakantie was (vandaar de andere achternaam) hem voor mij heeft gereserveerd, en dat ik hem wel graag zelf wil komen ophalen. “Dit is geen probleem meneer”.

[quote:6fd3700a25="Sushi"]> "Nee dat klopt, omdat het voor geen hoer klopt"[/quote:6fd3700a25] 'Niets opgeschoten'... Gek hè? :sealed:

[quote:a4ba40a7e3="Sushi"][quote:a4ba40a7e3="iNsane"]Sushi is eerst, maar als die er (om wat voor reden dan ook) vanaf ziet, houd ik me aanbevolen :)[/quote:a4ba40a7e3]

“Nee meneer, online bestellingen kunnnen alleen op dezelfde dag nog geannuleerd worden - en wij hebben sowieso geen annuleer knop in ons systeem zitten - dat kunnen wij simpelweg niet”
[/quote:a4ba40a7e3]

Whaha, wat een waanzin. Je mag die aankoop gewoon annuleren hoor, natuurlijk. Achterlijke bedrijven denken af en toe alles te kunnen maken.

Sowieso, T-Mobile, bah, ik hoop dat dat exclusieve contract met Apple héél snel stopt!

[quote:83061e3f67="Esquare"][quote:83061e3f67="Sushi"]> "Nee dat klopt, omdat het voor geen hoer klopt"[/quote:83061e3f67] 'Niets opgeschoten'... Gek hè? :sealed:[/quote:83061e3f67]

Geloof me, dit was al 10 minuten verder in het gesprek… Had het helemaal gehad met ons mevrouwtje van de klantenservice.

[quote:83061e3f67=“Aerea”]Whaha, wat een waanzin. Je mag die aankoop gewoon annuleren hoor, natuurlijk. Achterlijke bedrijven denken af en toe alles te kunnen maken.

Sowieso, T-Mobile, bah, ik hoop dat dat exclusieve contract met Apple héél snel stopt![/quote:83061e3f67]

Precies, en daarom werd ik ook zo pissig. Ze was flink het bloed onder mijn nagels aan het vandaan halen, en aangezien ik in het weekend had gebeld was er ook geen 2nd-liner of Manager aanwezig waar mee te spreken was.

[quote:884ecdb9fe="Sushi"]Geloof me, dit was al 10 minuten verder in het gesprek.[/quote:884ecdb9fe] Ik geloof je. En daarmee stijgt het 'mevrouwtje' van de klantenservice alleen maar in mijn achting. Wat een kutbaan: het hele weekend oververhitte, ontevreden pubers en yups te woord staan...

[quote:259dc0758f="iNsane"]Sushi is eerst, maar als die er (om wat voor reden dan ook) vanaf ziet, houd ik me aanbevolen :)[/quote:259dc0758f]

Aan jou de iphone iNsane, ik hoop dat het je lukt! :smiley:

[quote:6146216adb="Appa"][quote:6146216adb="iNsane"]Sushi is eerst, maar als die er (om wat voor reden dan ook) vanaf ziet, houd ik me aanbevolen :)[/quote:6146216adb]

Aan jou de iphone iNsane, ik hoop dat het je lukt! :D[/quote:6146216adb]

Ik hoop 't ook! Maar dat is nog een beetje de vraag. Ze vragen om een paspoort en een recent bankafschrift. Ik heb alleen een ID kaart. Daarnaast ontvang ik sinds kort geen papieren afschriften meer omdat ik alles online doe.

Ik laat 't zo snel mogelijk weten. In ieder geval al bedankt voor de genomen moeite :smiley:
Geniet van je vakantie verder!

Hm volgens mij is een ID en je bankpas voldoende hoor..

rijbewijs kan tegenwoordig ook.

uit de bevestigings mail van KPN

[quote:5d4d7a9b3d]- Validatie ID Bewijs
De koerier zal uw Rijbewijs (nederlands) met nummer xxxxx en geboortedatum xxxxxxx controleren met de gegevens op uw te tekenen contract.

• Validatie rekeningnummer
    De koerier zal de gegevens van uw bankpas vergelijken met het te ondertekenen contract.
    Ook wordt u gevraagd € 0,01 te pinnen. Dit ter voorkoming van misbruik van uw rekeningnummer of bankpas.
    De bankpas moet behoren bij rekening: xxxxxxxxx[/quote:5d4d7a9b3d]

Dat dacht ik ook, maar in het mailtje van de macme staat: [quote:05f9a9905d]Voor het afsluiten van een T-mobile abonnement vragen wij u de volgende gegevens mee te nemen naar de winkel: -Een geldig Nederlands paspoort / Nederlands rijbewijs -Een geldige Bankpas / Giropas meenemen -Recent bankafschrift (niet ouder dan 2 maanden)[/quote:05f9a9905d]

Aan de andere kant: Ik heb al ruim 2 jaar een T-mobile abonnement, dus verrifiëren van m’n bankgegevens adhv een afschrift is niet echt meer nodig, lijkt me. We zullen 't wel zien :slight_smile:

Oost!: Jij bent een school-/klasgenootje van bassie, toch?

Hm wat vaag normaal is je ID kaart ook voldoende..

Bas **** bedoel je? Dat klopt idd :wink:

[color=indigo:a333268274]Privé-gegevens graag in privé-berichten… Bas heeft er niet om gevraagd om hier vermeld te worden…

• Zerk[/color:a333268274]

Gewoon heen gaan, dat komt allemaal wel goed. Bankafschrift hoeft niet perse. Je bent tenslotte ook al t-mobile klant. :wink:

Net tussendoor even langs de T-mobile in Leeuwarden geweest om te vragen hoe het daar zat met de levering van een iPhone, mocht 't niet lukken in Groningen. Duurt 3 weken.

Oost!: Ja, dié Bas! :slight_smile:

Appa: Denk 't ook wel! Ga zometeen die kant op. Laat nog wel even weten hoe 't is gelopen :slight_smile:

[quote:a433e4a1a8="iNsane"]Net tussendoor even langs de T-mobile in Leeuwarden geweest om te vragen hoe het daar zat met de levering van een iPhone, mocht 't niet lukken in Groningen. Duurt 3 weken.

Appa: Denk 't ook wel! Ga zometeen die kant op. Laat nog wel even weten hoe 't is gelopen :)[/quote:a433e4a1a8]

Hebben ze tegen jou nog iets gezegd over een levering die deze week binnenkomt in L’warden???

Ik heb de mijne (8GB) op 14 juli besteld, en moet nu inmiddels ongeveer 10de ofzo op de wachtlijst staan… Dus ben benieuwd wanneer ze in L’warden weer nieuwe krijgen…

[quote:1a0cc693bc="Oost!"][quote:1a0cc693bc="iNsane"]Net tussendoor even langs de T-mobile in Leeuwarden geweest om te vragen hoe het daar zat met de levering van een iPhone, mocht 't niet lukken in Groningen. Duurt 3 weken.

Appa: Denk 't ook wel! Ga zometeen die kant op. Laat nog wel even weten hoe 't is gelopen :)[/quote:1a0cc693bc]

Hebben ze tegen jou nog iets gezegd over een levering die deze week binnenkomt in L’warden???

Ik heb de mijne (8GB) op 14 juli besteld, en moet nu inmiddels ongeveer 10de ofzo op de wachtlijst staan… Dus ben benieuwd wanneer ze in L’warden weer nieuwe krijgen…[/quote:1a0cc693bc]

Nee daar hebben ze niets over gezegd, maar er kwam wel net een gast van de TNT binnen met een grote doos dus er wordt vandaag in ieder geval iets geleverd. Overigens kwam er ook nog iemand anders binnen die net z’n iPhone bij de BelCompany had opgehaald.

Hm gister nog gebeld met de Belcompany Leeuwarden en die hadden niks.. :evil:

[quote:80609e705c="Oost!"]Hm gister nog gebeld met de Belcompany Leeuwarden en die hadden niks.. :evil:[/quote:80609e705c]

Ik zag volgens mij toch duidelijk een iPhone doosje in z’n tasje zitten :slight_smile: Anders bel je de BelCompany voor de zekerheid opnieuw? Als ze idd een nieuwe levering hebben is de kans groot dat de T-Mobile dat ook heeft.

Net weer gebeld, met beide filialen van BC in L'warden en met The Phone House, beide niks.

Ze verwachten wel beide deze week nog een levering nieuwe iPhones, bij de BC staat inmiddels alweer een aardige reserveringslijst wist de verkoper mij te vertellen.

Het is jammer dat ik de T-mobile shop niet telefonisch kan bereiken :frowning: Kan nergens tel. nr’s van die shops vinden…

[quote:3e57bbf906="Oost!"]Net weer gebeld, met beide filialen van BC in L'warden en met The Phone House, beide niks.

Ze verwachten wel beide deze week nog een levering nieuwe iPhones, bij de BC staat inmiddels alweer een aardige reserveringslijst wist de verkoper mij te vertellen.

Het is jammer dat ik de T-mobile shop niet telefonisch kan bereiken :frowning: Kan nergens tel. nr’s van die shops vinden…[/quote:3e57bbf906]

Huh? Ik zag 't toch echt goed volgens mij! :x Maar sorry dan…

Vervelend idd van dat telefoonnummer. Had d’r ook al naar gezocht, maar je zult er dan toch echt langs moeten. Was er behoorlijk druk zostraks.

Net trouwens met de MacMe gebeld. Eigenlijk wouden ze 't niet eens doen, maar omdat dit geval al bekend was maken ze voor mij een uitzondering. Gelukkig! Wel moet ik ook 't mailtje meenemen dat ik van Appa heb gekregen. Moet goedkomen dus…

[quote:7a481f97c7="iNsane"][quote:7a481f97c7="Oost!"]Net weer gebeld, met beide filialen van BC in L'warden en met The Phone House, beide niks.

Het is jammer dat ik de T-mobile shop niet telefonisch kan bereiken :frowning: Kan nergens tel. nr’s van die shops vinden…[/quote:7a481f97c7]

Huh? Ik zag 't toch echt goed volgens mij! :x Maar sorry dan…

Vervelend idd van dat telefoonnummer. Had d’r ook al naar gezocht, maar je zult er dan toch echt langs moeten. Was er behoorlijk druk zostraks.

Net trouwens met de MacMe gebeld. Eigenlijk wouden ze 't niet eens doen, maar omdat dit geval al bekend was maken ze voor mij een uitzondering. Gelukkig! Wel moet ik ook 't mailtje meenemen dat ik van Appa heb gekregen. Moet goedkomen dus…[/quote:7a481f97c7]

Ach ja, misschien had diegene em vorige week al gereserveerd en eerder geen tijd om de iPhone op te halen… Hoop dat de nieuwe levering morgen binnenkomt bij T-Mobile :smiley: Jij iig succes in Groningen!