iPhone kopen maar ongebruikt bewaren

Nu de nieuwe iPhones komen zou ik graag de 5s willen aanschaffen (in aanbieding) maar nog niet gebruiken. Mijn Huawei kan momenteel nog wel een jaartje verder, maar ik wil graag terug naar de 4 inch en als het kan de iPhone.

Als ik hem nu koop en een jaar ongebruikt in de kast laat liggen, blijft de batterij e.d. dan goed?

Als ik pas over een jaar ga kijken ben ik bang dat de 5s niet meer te koop is en in verband met kleine handen enzo…

Kan prima. Bij de winkels kunnen ze soms ook wel een jaar in het magazijn liggen. Wel als je hem uit de doos haalt een keer helemaal leeg laten lopen en weer helemaal vol laten opladen in 1 keer. Doet hij het niet als hij uit de doos is: plug de lightning connector in en houdt de uit/sluimer knop en de homebutton tegelijk ingedrukt.

je bent dan wel gelijk je garantie kwijt. Stel dat er een mankement aan zou zijn.

Doe jezelf een lol: verkoop die Huawei en neem de iPhone gelijk in gebruik.

wat Sn0w0nS zegt…

Daarnaast doen er verhalen de ronde dat Apple weer een nieuw 4-inch toestel wil gaan introduceren (de 6c?), dus als je pas over een jaar iets wilt kun je dan beter een courant model kopen. Daarnaast blijft de 5s gewoon in het assortiment bij Apple (als budgetmodel…ik hoop wel dat ze deze niet kreupel maken door de opslaggrootte te beperken tot de schamele 8GB die de budget 4 en 4s ten deel vielen)

Over een jaar kun je vast 5s nog ergens kopen en de prijs ervan zal toch wat lager zijn dan die van nu.

Dus huawai verkopen of wachten met 5s (ook eens met fixar trouwens)

Apple houdt de iPhone 5S in het assortiment als een goedkopere iPhone en aangezien dat aanbod voor zover ik weet niet wijzigt voordat de nieuwe iPhones aangekondigd worden mag je er vanuit gaan dat je de 5S over een jaar nog steeds kan kopen. Ik zou dan dus wachten voordat je er eentje koopt.

Kijk, dit vind ik nou een prima phone.
een iphone 5s 32 GB met OIS 9 voor z’n rond de Euro 500.

Hij is handzaam, en mijn agenda’s / contacten kan ik via iCloud gewoon synchroniseren met mijn Ipad en Mac.
Fotograferen, die ik wel met mijn Nikon camera.

Ah ik was in de veronderstelling dat de 5s uit het assortiment zou gaan, maar zie dat alleen de 5c eruit is gegaan. Dan is het het inderdaad waard om nog even te wachten :slight_smile: Thanks!