iPhone loopt vast, zaklamp gaat aan/uit

Ik heb sinds iOS 11 meerdere keren meegemaakt dat mijn telefoon niet meer reageert. Het scherm loopt vast, en niets anders dan de telefoon (6S) uitschakelen werkt om hem weer aan de praat te krijgen.

Nu gebeurde dit zojuist weer, in de Mail app. Ik kon niet meer door mijn maillijst heenscrollen, wel mailtjes openen (die alleen maar bleven laden) en op een gegeven moment begon de flitser aan en uit te gaan. Heeft iemand mijn telefoon gehackt? Misschien ver gezocht, maar het geeft toch geen gerust gevoel. Toch tijd om camera’s af te plakken? Of herkent iemand dit probleem.

Heb je al geüpdatet naar 11.2? Daar zijn de meeste van dit soort bugs toch al wel uitgehaald.

Ben ik even blij dat m’n iPhone SE nog op 10.3.3 werkt.
Altijd wachten op de laatste update van het nieuwste systeem en pas dan upgraden.
Haastige spoed is zelden goed.
Laat anderen maar de kastanjes uit het vuur halen.

[quote=Cursor url=https://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-loopt-vast-zaklamp-gaat-aanuit/#post-3124310 time=1512909508]Ben ik even blij dat m’n iPhone SE nog op 10.3.3 werkt.
Altijd wachten op de laatste update van het nieuwste systeem en pas dan upgraden.
Haastige spoed is zelden goed.
Laat anderen maar de kastanjes uit het vuur halen.[/quote]
Voor een .0 release en ik het wel met je je eens, maar we zitten dus inmiddels op 11.2. De meeste bugs zijn er wel uit. Mijn SE werkt overigens hartstikke prima.

Voor de OP: mocht 11.2 er inderdaad al op staan, kun je eens een reset en anders een restore doen. Maak bij dat laatste uiteraard eerst even een backup. Herstel als nieuw (zet geen backup terug) en kijk wat er gebeurt. Zelfde probleem? Reparatie.

Zo sluit je dingen dus uit.

Standaard zaklamp, of app van derde partij?

Welke iPhone en versie van iOS 11?

Ik denk een iPhone 6s op iOS 11 als ik zijn openingspost lees.

Het is versie 11.1 van iOS. Zal ‘m updaten naar 11.2 en kijken of dit dan nog voorkomt. Dacht eigenlijk dat hij al geüpdate was, had aangegeven dat hij dit ‘s nachts moest doen. Maar goed, dat is een optie van het besturingssysteem wat vaker niet werkt dan wel.

Ik zal laten weten of het probleem zich hierna nog voor doet? Bedankt voor het meedenken.

Geen problemen meer gehad sinds de update. Alles werkt naar behoren. Thanks!