iPhone met KPN?

Wie heeft een iPhone 3g icm KPN? Welk abbo heb je en hoe goed werkt het in de praktijk?

Ben ik ook benieuwd naar :-)

Probeer het eens bij [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1829800&highlight=#1829800]MichMich[/url].

Ik heb wel een 1st generation iPhone (met 2.1) al een jaar op KPN. Werkt prima, behalve visual voicemail natuurlijk.

Ik heb een 3G iPhone met KPN abo. Alleen geen idee welk abo dat precies is, want dat heb ik van het werk. De iPhone is in België simlock vrij gekocht.

Ik heb ook een iPhone 3G (België) samen met een Hi abonnement en eindeloos online. 3G bereik is meer dan Prima(randstad) en internet is ook redelijk snel!

Zeer te vrede en ook aan te raden heb meerdere klasgenoten met T-Mobile en die hebben veel problemen gehad en of nog steeds!

Ik heb een 3G 16 Gb white (simlockvrij uit Italie) met KPN-30 en onbeperkt internet. Werkt goed, dekking is goed, datasnelheid mwoh, echter in sommige gebieden (polder) valt het bereik weleens weg (maar dat gebeurde ook met mijn SE K810i)

wat kost een iphone uit italie?

Uit mijn hoofd €569 met prepaid sim kaartje

ik heb er een in zwitersland besteld via familie. is deze ook simlock vrij?

Ik ben wel even benieuwd wat je kosten over twee jaar genomen zijn, als je een iPhone in België koopt je er een KPN abonnement bij neemt. Ik ben er namelijk niet van overtuigd dat er voordeel te behalen is. Ik heb um gewoon bij T-Mobile opgehaald. €1 betaald omdat ik mn contract verlengde, en betaal €30 per maand aan 150 belminuten, 150 smsjes en onbeperkt 2mbit internet.

Prijs opgesplitst:
150 belminuten: €0,067 per minuut
150 smsjes: €0,067 per sms
internet (2mbit onbeperkt) voor €9,95

voordeel:

• visual voicemail

nadelen:

• t-mobile netwerk (ik vraag me af of de 3G dekking elders nou zoveel beter is)
  • simlock de eerste twaalf maanden (verwijderen = €120)

Totale kosten over twee jaar tijd: €719,80

Opmerking: voor een niet T-Mobile lid komt er dus €78 voor het toestel bij omdat contractverlengers het toestel voor €1 krijgen.

[quote:e12908e6fa="goofyboy1"]ik heb er een in zwitersland besteld via familie. is deze ook simlock vrij?[/quote:e12908e6fa]

Nee de iPhone vanuit Zwitserland is niet simlock vrij…
Ik begin nu ook te twijfelen of er überhaupt nog een unlock komt omdat het nu echt lang duurt.

@ nielsth: Het is zeker wel goedkoper, al betaal ik 24,- per maand en heb 220 belminuten en 220 smsjes en incl. eindeloos online.
Ook is het voor sommigen die nog vast zitten aan hun abonnement en echt niet kunnen wachten een oplossing of mensen hebben echt een hekel aan T-Mobile…

Heb een belgische Ipphone, 16Gb, heb er een KPN prepaid kaart en zitten, en dmv een aangepaste preference file werkt GPRS/Edge ook prima

Ontvangst is prima, Edge is niet zo snel, maarja daarvoor is het EDGE

obi

Hoe bedoel je aangepaste preference file? en in Nederland/Europa hebben wij geen EDGE dus is het gewoon GPRS :wink:

Inderdaad, foutje bedankt.. 8) Activeren dmv *133# alleen was niet genoeg om GPRS bij mij te laten werken. Dankzij deze tip werkte het uiteindelijk:

Iphoneclub forum

[quote:5679103a24="Rmvis"] @ nielsth: Het is zeker wel goedkoper, al betaal ik 24,- per maand en heb 220 belminuten en 220 smsjes en incl. eindeloos online. Ook is het voor sommigen die nog vast zitten aan hun abonnement en echt niet kunnen wachten een oplossing of mensen hebben echt een hekel aan T-Mobile...[/quote:5679103a24]

Precies. €6 per maand minder dan mij. Maar, over 24 maanden gerekend schiet je daar maar €145 mee op. Rest de vraag: wat heb jij voor je toestel betaald? Ik neem aan dat je hem uit België hebt. Betaal je €525 euro voor het 8Gb model waar je in Nederland €80 had betaald.

In feite heb je dus over twee jaar genomen €300 MEER betaald dan mij. Oftewel €12,50 per maand meer dan mij, i.p.v. €5 per maand minder. En voor dat beetje meer dekking (ik heb één dropped call gehad sinds juli), jaartje kosteloos simlockvrij (ik kan na één jaar, gratis, tot die tijd voor €120 het simlock laten verwijderen) en gebrek an Visual Voicemail vraag ik me af… waarom in godsnaam?

Omdat iemand echt niet bij T-Mobile wil,omdat er echt geen dekking is waar hij/zij woont,omdat ze al een abonnement hebben en daar tevreden mee zijn,omdat het kan?

Genoeg redenen om dus iets meer te betalen over twee jaar gezien,als direct op dag 1 de mogelijkheid er was geweest om voor bijvoorbeeld 800 euro een sim-lock vrije iPhone te kopen zonder T-Mobile rottigheid,had ik dat absoluut gedaan.

[quote:d78a91f1c7="Hailstorm"]Probeer het eens bij [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1829800&highlight=#1829800]MichMich[/url].[/quote:d78a91f1c7]

Excuus voor de late reactie :slight_smile:

Ik heb inderdaad KPN op mijn iPhone. Qua bereik echt helemaal perfect (nergens meer ‘geen service’ gehad).

Qua dataverbruik, heb ik gekozen voor “Bundel Comfort”.
Deze heeft een datalimiet van 1GB, maar na 2 maanden iPhone gebruik weet ik dat ik daar nooit overheen ga.
De kosten hiervan zijn 37,95 per maand, en de snelheid is 3600/1400.

MichMich heeft dus een zakelijke abonnement, aangezien de data snelheden.

Klopt. Baas betaald (gelukkig) ook alles.