iPhone - No Sim

Hallo ,

Sinds een uur geleden pakt mijn iPhone ineens de sim kaart niet meer.
Heb geen veranderingen of updates uitgevoerd ook geen installatie gedaan.
Heeft de hele dag gewerkt en op het moment ik juist net heel belangrijk belletje moest doen …

flipt dat ding.
Het is een iPhone met Vodafone simkaart met een stealth sim.
Heb deze meerdere malen eruit gehaald en weer terug gestopt tot nu toe werkte dat altijd.
Maar nu krijg ik dat ^&%^&% ding niet meer aan de praat :frowning:

Iemand enig idee voor een oplossing?

gewoon unlocken op zoals bij 'modmyiphone.com' of 'iPhoneclub.nl' staat beschreven.

Gegarandeerd dat het werkt en blijft werken.

Marcel

Is het dan ook zo dat als de nieuw versie van de Iphone uitkomt 1.2 dat je dan gewoon de firmware versie kan draaien, en dat je dan 1.2 draait (niet gejailbreakt) en dat alles dan nog werkt?

Uh mijn iPhone was al unlocked. Denk meer aan de koperbaantjes ligt op de simkaart zelf

Net nog keer unlocked met ZiPhone (geen clean install, alleen unlock)

Maar goed zal eens kijken

Ik heb na Ziphone geen Stealthsim meer nodig...

nee, wij ook niet. Tenminste, ik heb hem nog wel in de stealthsim in de 1.1.4 geunlockt met ZiPhone.

Maar in elk geval, je zou kunnen kijken naar de connectoren. Probeer je sim eens zonder stealthsim erin te doen… Werkt dat?

De iPhone start gewoon op alleen de sim kaart wil die niet pakken. ZiPhone net uitgevoerd dat ging gewoon goed.

Had hier wel vaker last van de sim kaart wegviel alleen ff eruit en erin doen was voldoende.
Nu weigert elke keer heb nog wel garantie maar heb em liever niet 4 weken kwijt …

Misschien moet je het eens proberen met een andere sim-kaart en anders moet je je huidige sim in een andere mobiel stoppen en kijken of hij daar wel werkt. Anders zou ik heb helemaal een keer opnieuw jailbreaken. Ik zelf zou iliberty gebruiken

ik denk dat t aan de simkaart ligt.. Test zoals hiervoor genoemd op een andere telefoon. Als je even langs een vodafone shop gaat hoef je toch geen vier weken te wachten?

Die kaar wordt wel herkent in mijn andere mobiel. Wel als ongeldige kaar omdat het een orange toestel is.

overigens pakt de iPhone ook meteen mijn orange prepaid kaart.
Helaas is er in die kaart geknipt (was al bij de aankoop zo, i.v.m. stealth sim).
Zou Vodafone zo’n kaar zomaar omwisselen?

misschien laten ze je tien euro betalen of zo.. Geen astronomische bedragen denk ik. Je zou een smoes kunnen verzinnen, maar als je gewoon eerlijk bent schat ik de kans groot day je gewoon een nieuwe krijgt. Het personeel daar weet echt wel wat een iPhone met je kan doen :evil:

Thanks voor de info ,

Maar vraag me af hoe het dan zit met de abbo … krijg je dan een andere telefoonnummer of kan die mee geporteerd worden?
Hou graag wel het zelfde nummer maar anders pech … liever dan 4 weken zonder.

Momenteel de prepaid kaart ingedaan waarbij zoals eerder vermeld geen stealth sim nodig is.

Is opgelost, gratis nieuwe simkaart van vodafone met nummerbehoud :) En die stealth sim is gewoon total useless

:stuck_out_tongue:

[quote:8ae87a0715="defores"]Is opgelost, gratis nieuwe simkaart van vodafone met nummerbehoud :) En die stealth sim is gewoon total useless

:P[/quote:8ae87a0715]
Ja tuurlijk gratis, want als je een nieuwe simkaart koopt betaal je 10 euro maar je krijgt er ook 10 euro beltegoed bij…