iPhone onbeperkt internet

Waarschijnlijk voor jullie een domme vraag, maar...

Mijn oude T-Mobile contract liep tot september dit jaar, nu heb ik verlengd (dat kan 4 maanden voor eind contract) met een iPhone contract. Is dit contract per direct actief of pas in september?

In het (150) contract vd iPhone zit onbeperkt internet (gprs/3g) in de bundel. In hoeverre is dit onbeperkt, wordt je gewaarschuwd zodra je te veel data gebruikt?

Thanks.

hey, je iphone abbo gaat dan pas in op de dag dat je oude aboo bij t-mobile afloopt en verder de data is echt onbeperkt hoewel t-mobile denk wel aan de bel gaat trekken als jij bijvoorbeeld meer dan 30 GB per maand verbruikt, maar met een iphone vind ik dat heel knap!

Mijn abonnement ging op 22 juni in, maar had de iPhone al 2 maanden daarvoor. Ik belde naar T-Mobile met de vraag of mijn abonnement misschien eerder in kan gaan dan 22 juni. Dit was geen probleem en had diezelfde dag nog een i-150 abonnent geactiveerd. :)

Verder is internet onbeperkt, maar T-Mobile gaat inderdaad wel aan de bel trekken als je over 10 GB (gokje) heen zit. Want 10GB is namelijk vrij veel als je dat binnen een maand over een 3G-netwerk doet.

Blijkbaar gaat T-Mobile tegenwoordig niet meer aan de bel trekken.

[quote:d0d8c21324]Zo kun je zorgeloos internetten, zonder Fair Use Policies.[/quote:d0d8c21324]

http://www.t-mobile.nl/iphone/veelgestelde-vragen.html

Bij de reguliere 3G abonnementen knijpt T-Mobile de verbinding af na het passeren van datalimiet, zullen ze bij de goedkopere iPhone abbo's ook wel doen.

[quote:595baad5e8="passenger"]Bij de reguliere 3G abonnementen knijpt T-Mobile de verbinding af na het passeren van datalimiet, zullen ze bij de goedkopere iPhone abbo's ook wel doen.[/quote:595baad5e8]

de bovenstaande posts wijzen toch echt in de andere richting. en heb er nog nooit iemand over gehoord, op dit forum bijvoorbeeld.

t-mobile knijpt niet in de snelheid bij de iphone verbindingen omdat ze werkelijk ongelimiteerd zijn alleen zal t-mob wel vragen gaan stellen zodra jij in 1 maand echt absurd veel data gebruikt!

is er ooit wel iemand geweest die een opmerking, brief, mail oid kreeg over teveel datagebruik? Iemand met een i-abonnement bij Tmobile NL?

Goed dat ik gebeld heb naar T-Mobile, was idd nog niet actief, heb effe snel mn internetbundel aanngevraagd ;)