Bij het opzeggen van mijn mobiel nr bij KPN, werd de vraag gesteld, waarom. De reden is de iPhone, kreeg toen de mededeling dat over 4 maande de KPN ook de iPhone gaat leveren. Mischien nieuws.
Groet,
Peter
Bij het opzeggen van mijn mobiel nr bij KPN, werd de vraag gesteld, waarom. De reden is de iPhone, kreeg toen de mededeling dat over 4 maande de KPN ook de iPhone gaat leveren. Mischien nieuws.
Groet,
Peter
If true is dat goed nieuws voor zakelijke gebruikers.
[quote:b8ca81ec9a="Peter van Ij"]Bij het opzeggen van mijn mobiel nr bij KPN, werd de vraag gesteld, waarom. De reden is de iPhone, kreeg toen de mededeling dat over 4 maande de KPN ook de iPhone gaat leveren. Mischien nieuws.[/quote:b8ca81ec9a] Zou leuk zijn als KPN dat zelf ook officieel laat weten: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%2Bsite%3Akpn.com+%2Biphone&btnG=Zoeken&meta= Let vooral even op de tekst in de (eerste, gele) gesponsorde link.
Maar "exclusief" kan meerdere dingen betekenen. Niemand weet hoe lang die exclusiviteit geld. Ik ben er van overtuigd dat T-Mobile exclusiviteit heeft voor nu. Wellicht voor drie maanden. Maar dan houdt het misschien op en dan kan KPN ook op de markt komen. En misschien dat de T-Mobile exclusiviteit KPN zelfs verbeidt om over de iPhone te praten voor x maanden.
De nieuwe iPhone tarieven zijn niet slecht vergeleken met andere landen en zelf andere toesellen. Mischien is dat omdat ze weten dat er concurentie komt van KPN. Wie weet? Er zijn meerdere landen die meer dan een provider krijgen. Waarom Nederland niet?
Ook al hoop ik dat er een optie is voor een een jarig abonnement. Vind twee jaar wel erg lang. Vooral als t-mobile geen ‘upgrades’ toelaat voor bestaande abonnement houders.
Ik denk zelf dat Apple de kat uit de boom kijkt. Op de website van Apple staat niets vermeld over exclusief bij T-Mobile, wel dat de iPhone alleen bij T-Mobile word verkocht, dat is natuurlijk iets anders dan exclusief. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik de informatie van een telefoonmedewerkerster niet als bron kan worden beschouwt. Mocht KPN een memo naar haar medewerkers de deur uit hebben gedaan, dan was dit allang ook richting de pers verzonden! Iedereen denkt nu dat T-Mobile exclusief de iPhone krijgt. Als de medewerker van KPN zo zeker van haar / hem zaak is dan had KPN allang een persbericht de deur uitgedaan om consumenten voor de iPhone 3G release tegen te houden om naar T-Mobile over te stappen.
[quote:f22d529711="Peter van Ij"]Mischien nieuws?[/quote:f22d529711] [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=128531]Nee...[/url]