iPhone reageert soms niet

Ik heb een iPhone 6 plus die normaal gesproken prima werkt maar soms niet reageert.
Gebeurt random soms paar keer per dag soms een dag niet maar dan plotseling reageert hij nergens op behalve de homeopaten.
Die doet het wel maar k kan doen op het scherm wat ik wil maar soms duurt het 3 tellen soms 30 maar het scherm reageert nergens op.
Iemand heeft mij verteld dat het een ios bug is maar het wordt erg vervelend. Vanavond werd ik gebeld telefoon gaat over maar ik kan niet opnemen… Moet ik even later terugbellen maar alles werkt dan weer prima…
Iemand een idee wat dit kan zijn?

Heb ik ok gehad met een gloednieuwe iPhone 6, werdt steeds erger, uiteindelijk nieuw toestel gehad via de Apple Store.

Homeopaten ?

Spellingcontrole. Homepage zal er bedoeld zijn.

Ja de “correctie” was niet helemaal juist… Moest inderdaad homepage zijn!

Ik heb zo af en toe ook wel met m’n iPhone 6 dat ie plots bevriest en niets meer reageert, maar dan druk ik wat op de homeknop en sleep/wake knop, dan gaat ie na enkele ogenblikken gewoon op stand-by, unlock ik hem, en doe ik verder. Maar nu je het zegt had ik 2 maanden geleden hetzelfde, maar de knoppen reageerden ook niet, en het scherm bleef zo’n 60 sec aan, dan heb ik hem even in DFU gezet en starte hij terug perfect op, niet zo storend, maar nu je het zegt weet ik wel wat je bedoelt denk ik.

Ik heb vandaag apple gebeld en volgende week wordt de iPhone opgehaald ter reparatie…

Van vriendin kan nooit het telefoongesprek beëindigen. :slight_smile: Dat scherm werkt helemaal niet. Ik moet dat dus altijd doen. Rare dingen…