iPhone restore 3.1.2 naar 3.1.2 3GS

Ik probeer mijn iphone 3GS te restoren met een originele firmware, gedownload van iphoneclub.nl. Ik wil alleen 3.1.2 installeren ipv 3.1.3. Als ik met option tegelijk op herstel klik, en de firmware aanklik, gaat hij het controleren bij apple, en even later zegt hij dat de firmware niet geschikt is.. Kan iemand me helpen dit te omzeilen?

Uitzonderingen daargelaten kun je niet meer terug naar 3.1.2.

Ik ga ook niet terug, ik blijf in principe op hetzelfde niveau..:P

Ah oké´. Dus er stond al 3.1.2 op?

Dan herstel je toch gewoon vanuit iTunes met je eigen firmware?

[quote:4bdcca1422="KarelWillem"]Ah oké´. Dus er stond al 3.1.2 op?

Dan herstel je toch gewoon vanuit iTunes met je eigen firmware?[/quote:4bdcca1422]

Het probleem is, dat hij helemaal niet meer reageert, zwart blijft, en in een of andere herstelmodus staat, en een 1600 error geeft…

Volgens mij kan je tegenwoordig alleen herstellen naar een hogere firmware en niet naar de firmware die je nu draait.

[quote:255ac9eaf2="queenfan"]Volgens mij kan je tegenwoordig alleen herstellen naar een hogere firmware en niet naar de firmware die je nu draait.[/quote:255ac9eaf2]

idd, de nagel op de kop !

Heb hetzelfde probleem voorgehad ; ik kon ENKEL en alleen nog upgraden naar 3.1.3, waardoor ik mijn jailbreak en (veel erger nog) mijn unlock verloor :frowning:

Upgraden naar 3.1.3 is het ENIGE wat je kunt doen, de iPhone zit immers in een DFU-loop :wink:

Indien je een unlock nodg hebt (en die is er nu nog NIET voor da toestel), dan kun je het toestel netjes terug opbergen en netjes wachten op de jailbreak/unlock.

nope, dat kan wel. ik hád 3.1.2 en deed per ongeluk de automatische upgradde naar 3.1.3. wat een drama, weg de jailbreak. also, ik be nu gewoon gedowngraded naar 3.1.2. én heb ik weer een jailbreak kunnen doen.