Hey,
Ik heb mijn vader de SDK laten downloaden, om eens flink in te gaan neuzen.
Ik heb hem geinstalleerd, maar waar vind ik hem terug? Het enige dat ik kan terug vinden is de iPhone simulatie.
Thanks!
Hey,
Ik heb hem geinstalleerd, maar waar vind ik hem terug? Het enige dat ik kan terug vinden is de iPhone simulatie.
Thanks!
Gewoon in Macintosh HD -> Developers -> Applications en dan Xcode?
Zie je niet zo'n hamer voor een blauw vakje in je dock? Anders: /Developer/Applications/Xcode.app
Ah, thanks!
Gevonden. Ik ben benieuwd =)
[quote:437c8e2a89="hutkoffer"]Hey,
Thanks![/quote:437c8e2a89]
Als je hem al niet kan vinden heb je dan wel enig idee wat je ermee kan doen??
[quote:641ca1a52d="TRML"]Als je hem al niet kan vinden heb je dan wel enig idee wat je ermee kan doen??[/quote:641ca1a52d] Ik heb alvast een [url=http://www.cocoalab.com/BecomeAnXcoder.pdf]leestip[/url] voor hem...
Whoohoo, ziet er top uit allemaal. Nu nog de taal leren schrijven. Had gehoopt dat wat aan mijn Javascript, PHP en html kennis zou hebben valt vies tegen.Pieterr, thanks voor de PDF!
[quote:05ea278fd7="hutkoffer"]Hey,
Thanks![/quote:05ea278fd7]Je vader laten neuzen en jij bent zelf 38… Hoe oud is je vader?
Ik ben 19, geen idee waarom dit naast mijn profiel staat? Raar verhaal.
Edit, handig dat dit ook aan te passen is - not.
[quote:8d01a70cfd="hutkoffer"]Ik ben 19, geen idee waarom dit naast mijn profiel staat? Raar verhaal.[/quote:8d01a70cfd] Heb je deze maand soms de "KanjerpuntenVerdubbelaar" ingezet? ;-)
Haha ja dat blijkt :D
Lekker droog leesvoer die PDF, like it!
[quote:f72ba0c3a0="hutkoffer"]Edit, handig dat dit ook aan te passen is - not.[/quote:f72ba0c3a0]
PM naar Lucas Raggers…