iphone synchroniseren met nieuwe MacBook Pro

Jaja, heel dom maar mijn MacBook is overleden zonder een back up gemaakt te hebben. Nu in het bezit van een nieuwe MacBook Pro. Gelukkig staan er heel veel foto's op mijn Iphone. Maar hoe krijg ik die nu op mijn MBP en hoe zorg ik er voor dat ik mijn Iphone kan aansluiten op mijn MBP zonder dat hij er alles afgooit?
Alvast dank!

Dat is gewoon mogelijk me iTunes, je moet alleen voordat je je iPhone aansluit even bij afbeeldingen vinkjes aanvinken zodat de iPhone alles synchroniseert. Als het niet duidelijk is, kan ik wel even een afbeelding posten. Succes :wink:

Dag Dustin,

Dank voor je antwoord! Alleen begrijp ik hem niet, dus als je een een afbeelding kan posten heel graag. Even voor de duidelijkheid, het gaat om foto's die in albums staan en niet meer op de filmroll.

Nogmaals dank!

Sorry, ik legde het niet goed uit, maar wat ik eigenlijk bedoel is, als je een reservekopie maakt van je iPhone, dan worden alle foto's van je iPhone naar je mac gekopieerd... Ter visualisatie: [img]/uploads/community/0ee615b08910621b8313becfd08034a96504d5b0_0.png[/img]

En met de foto bedoel ik dus de reservekopie :wink:

En met de foto bedoel ik dus de reservekopie :wink:

Ga eerst even naar de voorkeuren van iTunes > Apparaten, en plaats het vinkje weg bij: ''[b]Voorkom automatische synchronisatie[/b].......blabla''

Sluit dan je iPhone aan, en dan kun je in de opties onder het meest linkse tabblad ''Algemeen'' aangeven dat de gegevens op je MacBook Pro moeten worden vervangen door de gegevens van de iPhone.

@SunKeeper, ja zo bedoelde ik het eigenlijk. :-)

Ik dacht: nu heb ik eindelijk het antwoord op mijn vraag. helaas een nieuwe versie van itunes verder.

Ik heb een nieuwe harddisk in mijn macbook laten zetten. Vervolgens een oude back-up terug gezet en vervolgens syncen beide iphones niet meer goed. Vooral agenda doet helemaal niets mee, maar merk het ook bij aankopen in iTunes.

Hoe zet ik mijn gegevens van mijn iphone op de macbook? Resetten naar fabrieksinstellingen van iphone werkt namelijk niet. Er lijkt een soort ID niet te matchen ofzo.

Groet, matthijs