iphone te koop in nederland - www.iphoneclub.nl

Sinds gisteren loopt er een actie via www.iphoneclub.nl om voor 495 euro met 1 jaar garantie een iphone aan te schaffen. Indien er meer dan 50 geinteresseerden zijn zakt de prijs tot 475 euro.

399 dollar (+ een beetje tax) tegen 495 euro.

Lekkere inkoopactie ja. Bijna 200 euro duurder dan in de US of A.

Moet je hem wel héél graag willen hacken (eh… hebben, bedoel ik).

Beetje naïef antwoord, KarelWillem. Als je een beetje goed kan lezen en/of op de hoogte bent, dan weet je dat de totaalprijs van zelf (laten)invoeren niet héél veel lager uitkomt dan 495 euro. Denk aan invoerrrechten, btw, verzendkosten, eventuele provisie voor uitvoerder/contact in de VS. En dan kan er ook nog eens de 'strafpremie' bijkomen die de douane je oplegt als je geen of verkeerde aangifte hebt gedaan.

Kortom, nee een absoluut koopje is de aanbieding van iphoneclub niet, maar je krijgt wel een iPhone met garantie, een aanspreekpunt/winkel, volgende week geleverd en geen gezeik met invoeren. En ook nog eens een officiele btw-factuur : nuttig voor ondernemers/zefstandigen.

Trouwens, zeuren over de prijs is een nationale volkssport geloof ik, maar ik vind het een mooi initiatief van de iphoneclub waar je gebruik van kunt maken…of niet…

En vergeet niet dat je er 1 jaar standaard garantie op hebt! :)

ik heb mn iphone van evolutionIT spijtig genoeg net voor deze actie ppffffff

Werkt perfect, perfecte afhaling … enz

Heb er net een besteld daar! nog 6 plekken over! De prijs is 20 euro omlaag gegaan :lol:

Je hebt altijd 1 jaar garantie. Maakt niet uit of je hem hier of daar koopt. Het probleem is echter de afhandeling van de garantie. Wij ( en hun ook ) moeten het toestel naar Amerika opsturen als er iets mee is. Ik heb hem via Ellen besteld en moet hem ook naar Ellen terug sturen als er iets mee is. Hun moeten dus ook een contactpersoon daar hebben zitten. Dus kvind beetje raar dat sommige aanbieders trots zeggen: "JA, MAAR bij MIJ heb je 1 jaar garantie!! ". Dat is namelijk altijd :)

[quote:b79a8f64f8="Hanky Dussen"]Beetje naïef antwoord, KarelWillem. Als je een beetje goed kan lezen en/of op de hoogte bent, dan weet je dat de totaalprijs van zelf (laten)invoeren niet héél veel lager uitkomt dan 495 euro. ..[/quote:b79a8f64f8]

Het was meer bedoeld als: 1 maandje wachten en je koopt hem voor 399 euro in Frankrijk of Duitsland.

Tja, maar dat wachten is nu juist het probleem bij vele liefhebbers...(ikke nu hebbu)

Jaja ikke nu hebbu..nu illegaal iPhone hacken en dan zeuren dat het troep is? Halve iPhone forum gaat alweer over het iPhonefappen en over de mogelijkheid tot krijgen van iPhone, mogelijke en onmogelijke hacks etc. etc. Hij komt, geduld...je hebt al 5 jaar lopen zeuren om dat ding, most wanted gadget, meest gephotoshopte apparaat en het is NOG niet goed. Gek hé dat er zat mensen zijn die Apple liefhebbers een beetje fantiek vinden en dat Steve Jobs adoreren wat te ver gaat.

Is iemand bekend met deze, ietwat obscuur uitziende, website; http://www.4-less.eu ?

Hier word de 8gb aangeboden voor 429,- (!)

Waar zie jij zo snel de iPhone? Als iemand handelt in die dingen zou ik ten eerste de naam al goed schrijven iPod i.p.v. Ipod. Klazienaveen...hmmm (voorraadje onder het turf aangelegd?)

Overige activiteiten van het bedrijf: Administraties Boekhouding Belastingaangiftes Inkoop partijen en retouren Verkoop artikelen en partijen Verhuur diverse artikelen Verhuur biertap

:lol:

En ze hebben de Touch voor 259 en 349.

[quote:c39debda40="macmickey2"]je hebt al 5 jaar lopen zeuren om dat ding, most wanted gadget, meest gephotoshopte apparaat en het is NOG niet goed.[/quote:c39debda40] eehh...ik hoef zelf geen iPhone hoor, ik probeer me alleen maar in te leven in mensen die er wel (nu) eentje willen bemachtigen... [quote:c39debda40] Gek hé dat er zat mensen zijn die Apple liefhebbers een beetje fantiek vinden en dat Steve Jobs adoreren wat te ver gaat.[/quote:c39debda40] eehh...er zijn ook fanatieke fanclubs en fora van de Microsoft XBox, om maar wat te noemen. Of de Sony Playstation, of de VW Golf, of Ajax....Fans en liefhebbers heb je nou eenmaal overal en daar is niks mis mee, zelfs niet als die liefde ver gaat.