Iphone uit de UK

Goedenmiddag,

Ik wil graag mijn Iphone uit Engeland halen omdat hij daar nu door de koers van de GBP de 16GB versie omgerekend €420 is via de UK apple store. Nu heb ik ook mijn tante in Schotland wonen dus zou het geen enkel probleem zijn om hem daar naartoe te laten verzenden (aangezien het niet naar Nederland kan worden verstuurd). Maar wat is nu het beste om hem via daar naar Nederland te krijgen? Opsturen naar Nederland of dat zij hem zelf meeneemt via het vliegtuig? Moet hij dan ook uit de verpakking worden gehaald zodat de douna niet ziet dat hij daar gekocht??

Alvast bedankt!

Er is een vrij verkeer van goederen in de EU.

Hij heeft wel een simlock. Wat hier T-Mobile is, is in Engeland O2.

[quote:d59b92898c="TheM4inframe"]Er is een vrij verkeer van goederen in de EU.[/quote:d59b92898c] Oké, dat is mooi om te weten;). Dank U!

[quote:d59b92898c=“S. Mobs”]Hij heeft wel een simlock. Wat hier T-Mobile is, is in Engeland O2.[/quote:d59b92898c]
Dus dat wil zeggen dat ik ook een T-Mobile simkaart daarin kan doen??

[quote:847b63cdc2="basovich"]Dus dat wil zeggen dat ik ook een T-Mobile simkaart daarin kan doen??[/quote:847b63cdc2] Nee.

[quote:d511be382e="Zakske"][quote:d511be382e="basovich"]Dus dat wil zeggen dat ik ook een T-Mobile simkaart daarin kan doen??[/quote:d511be382e] Nee.[/quote:d511be382e]

lekker droog

Oh zo, snap het al;)..

Maar jailbreak moet die simlock toch kunnen verwijderen?? Of heb je daar toch een simkaart voor nodig als je een Iphone aan wilt zetten? (omdat dit bij andere telefoons altijd wel moet).

Ik neem aan dat je ook aan een abbo van O2 vastzit.

Nope. In Engeland zijn er prepaid-versies te koop voor ongeveer 365 pond.

[quote:dd9e8d76e0="basovich"]Dus dat wil zeggen dat ik ook een T-Mobile simkaart daarin kan doen??[/quote:dd9e8d76e0] Ja.

http://store.apple.com/uk/browse/home/shop_iphone/family/iphone?mco=MTE2NTQ

Hier zijn ze gewoon te koop. de 8GB 342 Pond en de 16 GB 391 Pond.

Wat is het trouwens nu:p. De een zegt dat ik een T-mobile kaart er niet in kan gebruiken en de ander wel?! Is O2 nu hetzelfde als T-Mobile maar dan gewoon een andere naam, of is het een hele andere provider?

EDIT: hmm, staan wat kleine lettertjes over Pay & Go, 12 maanden lang £10…

Heb je die kleine grijze lettertje onder het "select" wel gelezen?

[img:c10dd7170e]http://forum.onemorething.nl/album_pic.php?pic_id=23474[/img:c10dd7170e]

Ja lees het net..

Kut Apple :innocent:

Iets genuanceerder?

Ga je nu uit wraak een telefoon met Windows Mobile kopen? :evil:

Apple Store leegroven en heel veel gekraakte Itunes Codes :evil:

[quote:bb7f7fd15d="S. Mobs"]Ga je nu uit wraak een telefoon met Windows Mobile kopen? :evil:[/quote:bb7f7fd15d]

Is dat niet iets te veel van het goede :stuck_out_tongue: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Was iphone-dev er niet in geslaagd iPhones te unlocken met software?