iPhone unlocked te bestellen bij Innovatiegroep

Ik lees op www.innovatiegroep.nl dat zij nu de iPhone unlocked kunnen leveren. De 8GB kost 689 ex btw en de 16GB 789 ex. Ik kom op internet maar 1 review tegen over dit bedrijf en dat ging over de 1G versie, deze recensie was positief. Op OMT staat helemaal niets over Innovatiegroep vermeld.

Is iemand bekend met dit bedrijf uit Nijmegen? Ik ga iig geen geld overmaken, misschien dat ik eerst eens langs rijd om eens te kijken of alles wel in orde is, als niemand dit bedrijf(je) kent.

Vind de bedragen nogal "hoog" in ieder geval...

Mee eens, maar dat klinkt iig beter dat sommige bedragen die ik op Marktplaats tegen kom. Voor 100 euro koop je geen iPhone.

[quote:eaf0e1c4ab="akkie"]Mee eens, maar dat klinkt iig beter dat sommige bedragen die ik op Marktplaats tegen kom. Voor 100 euro koop je geen iPhone.[/quote:eaf0e1c4ab]

Nee, inderdaad, maar voor €798 (ex!) koop je er bijna twee.

Retourtje België is goedkoper volgens mij... Heb je er nog een leuk uitstapje bij ook.

In geen 789 jaar dat ik dat uitgeef voor een telefoon. Djeez...

Precies: vanaf Nijmegen is België een uurtje verder... :wink:

Da's leuk verteld, maar ik heb nog geen bericht gelezen dat iemand zo even naar Antwerpen kon rijden en daar uit voorraad een iPhone heeft gekocht zonder Mobistar abonnement.

Oh... niet goed gezocht dus: http://www.iphoneclub.nl/forum/f41/iphone-kopen/f29/iphone-koopadvies-ervaringen/15878-iphone-3g-mobistar-iphone-nederlandse-sim.html - en dan het verhaaltje bij ondermeer J.R. - suc6

En niet alleen in Antwerpen hoor, ik was 11 juli in Leuven waar ze mij bij de apr aldaar vertelden dat het geen probleem was. Eerdaags ga ik er een 2-tal 16GB witte ophalen (in bestelling)…

[quote:6b1bbbf66d="unSOUND"]Retourtje België is goedkoper volgens mij... Heb je er nog een leuk uitstapje bij ook.[/quote:6b1bbbf66d]

Idd, zijn leuke marges voor een bedrijf dat ze uit Belgie haalt…
520 naar 690… damn!

m.b.t. voorraad: nu rijden is risicootje, maar je kunt ook een paar weken wachten natuurlijk…

Ja t ziet er wel grappig uit, maar waar staat dat het een 3G iphone betreft. Bij het introverhaaltje staat het wel, maar dat komt in de uitleg totaal niet meer terug. En sinds wanneer zit er een flits op de iphone:

‘Foto’s maken in het donker is mogelijk dankzij de ingebouwde flits.’

Typisch een bedrijf dat meedrijft op het succes van gadgets, kijk maar naar de andere producten.

Je kunt dan beter even kijken op www.iphoneshop.nl lijkt me.
Hoewel die nu weer uitverkocht zijn…

[quote:a8814c24b2="Joor"] Je kunt dan beter even kijken op www.iphoneshop.nl lijkt me. Hoewel die nu weer uitverkocht zijn...[/quote:a8814c24b2]

Jongens, als jullie zo graag veel geld neertellen voor een 3G, dan wil ik ze best in Belgie gaan halen en naar je opsturen…
Gewoon via PayPal… :wink:

[quote:7e066919b0="Potus(.nl)"][quote:7e066919b0="Joor"] Je kunt dan beter even kijken op www.iphoneshop.nl lijkt me. Hoewel die nu weer uitverkocht zijn...[/quote:7e066919b0]

Jongens, als jullie zo graag veel geld neertellen voor een 3G, dan wil ik ze best in Belgie gaan halen en naar je opsturen…
Gewoon via PayPal… ;)[/quote:7e066919b0]

Ha neej zeker niet voor mij, ik ben nog heel tevreden met mijn eerste ‘ouwe’ iphone.
Niets mis mee…

Telefoons, ik vind het maar vaag allemaal, maar als ie simlock vrij is kun je dan ook met een prepaid kaart van bijv. Telfort bellen of zijn er dan bepaalde restricties?

[quote:fd7b2570ce="mbaert"]Telefoons, ik vind het maar vaag allemaal, maar als ie simlock vrij is kun je dan ook met een prepaid kaart van bijv. Telfort bellen of zijn er dan bepaalde restricties?[/quote:fd7b2570ce] *houdt in alle macht flauwe antwoorden in* Simlockvrij = alle simkaarten die werken, functioneren ook precies zoals de sim geprogrammeerd is. Dus telfort prepaid = duur bellen tot je beltegoed op is en geen internet.

stelletje uitmelkers. Dat zijn toch geen normale prijzen.

25 minuten zit ik in Brasschaat. Benzine is en blijft goedkoper dan deze oplichters.

[quote:c8bee281b5="Potus(.nl)"][quote:c8bee281b5="unSOUND"]Retourtje België is goedkoper volgens mij... Heb je er nog een leuk uitstapje bij ook.[/quote:c8bee281b5]

Idd, zijn leuke marges voor een bedrijf dat ze uit Belgie haalt…
520 naar 690… damn!

m.b.t. voorraad: nu rijden is risicootje, maar je kunt ook een paar weken wachten natuurlijk…[/quote:c8bee281b5]

Wanneer zal hij zo op te halen zijn eigenlijk… Iemand een gokje wagen?

Ik vrees dat ik dat toen iets te optimistisch heb ingeschat. Wachttijden schijnen nu 2 maanden te zijn (meldde iemand in het topic over iPhone in Belgie) en binnenkort is de lancering in nog tig landen waar ze dan ook voorraden zullen opslurpen....