Iphone valt plots uit

Hallo,

ik heb net een nieuwe iphone. maar hij valt sinds vandaag telkens uit. het is net alsof je hem reset maar dan springt hij heel snel weer op het scherm waar je de code moet invoeren. enig idee wat hiermee aan de hand is? ik heb hem al gereset aan de computer en alle instellingen gereset!

Je bent niet heel duidelijk in je uitleg.

1. Je hebt hem dus al hersteld via iTunes? Even mee wachten, probeer eerst nummer drie en vier hieronder. Werkt die niet, en heb je je telefoon nog niet hersteld, maak dan even een back-up en herstel je iPhone.

2. Welke iPhone is het? Model?

3. Alles up-to-date? (6.0.2 voor iPhone 5 en 6.0.1 voor de rest.) zoniet: even updaten.

4. Springt je telefoon ergens midden in een handeling op het cijferslot? Kijk dan eens in je instellingen onder Algemeen>cijferslot. Daar kan je kiezen dat je cijferslot ook pas na 15 min. (of vroeger of later-het is maar wat je wil) gevraagd wordt.

1. Je hebt hem dus al hersteld via iTunes? Even mee wachten, probeer eerst nummer drie en vier hieronder. Werkt die niet, en heb je je telefoon nog niet hersteld, maak dan even een back-up en herstel je iPhone.
Hieronder werkt niet...

2. Welke iPhone is het? Model?
het is de iphone 4

3. Alles up-to-date? (6.0.2 voor iPhone 5 en 6.0.1 voor de rest.) zoniet: even updaten.
Alles is up to date

4. Springt je telefoon ergens midden in een handeling op het cijferslot? Kijk dan eens in je instellingen onder Algemeen>cijferslot. Daar kan je kiezen dat je cijferslot ook pas na 15 min. (of vroeger of later-het is maar wat je wil) gevraagd wordt.
Nee daar staat: vraag meteen code ofzo.

als hij helemaal nieuw is, even terug naar de winkel?

Maak even een back-up en herstel hem eens.
Als dat niet helpt denk ik dat je best even terug naar de winkel gaat. Omdat hij zo nieuw is ruilen ze hem misschien ineens voor een andere.

Succes en hou ons op de hoogte.

herstellen werkt niet. dan maar naar de winkel. weer weken dat kut ding kwijt ....

Weer? Ben je hem al eens kwijt geweest dan?

[quote=suzanne12 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-valt-plots-uit#post-2505854 time=1356716044]weer weken dat kut ding kwijt ....[/quote]
Zo erg is het dus niet...

Gewoon een nieuwe regelen, is mij ook gelukt. Binnen 2 weken na aankoop lukt het makkelijk denk ik.

En? Weet je al wat meer?

Toch leuk hé, je eerst laten helpen en daarna gewoon niks meer van je laten horen.

Zo sociaal lijkt ze ook al niet..

mensen doe normaal ik heb ook een leven hoor!!!

Ik heb hem nog steeds en helaas nog steedsd valt ie uit. Ook kan ik mn geluid niet meer op stil zetten… dan toch maar versturen?

amai dan wil je al eens helpen !!!

Tuurlijk, je hoeft ook niet binnen een uur te reageren.

Maar twee maanden later reageren op een door jezelf geopende vraag is wel heel lullig.