iPhone verkopen aan Mobistar

Hallo OMT'ers,,
Ik ben pas in het bezit van een iPhone 4S en zit nu al te denken als de iPhone 5 uitkomt mijn 4S te verkopen aan Mobistar. Na deze week mijn iPhone gebruikt te hebben zitten er al een tiental gebruikskrasjes op. Bieden de mensen van het Mobistar center minder als er zo'n gebruikskrassen op zitten? En bieden ze meer als ik mijn 4S, 2-3 weken voor dat de 5 uitkomt, te koop aanbiedt? Ik ga er waarschijnlijk een screen protector op doen zodat hij in goede staat blijft.

Alvast bedankt !!

Niemand weet dat, buiten de mensen van Mobister

Je iPhone is sowieso minder waard doordat hij "gebruikt" is, krassen doen hem uiteraard meer in waarde dalen.

Waar heb je het in vredes naam over, de iphone 5 is er zeker niet voor volgend jaar oktober, waarom denk je dat mobistar dan nog die oude 4s zou willen kopen?

Geniet van je iphone 4s en denk niet aan dit soort stomme dingen. Genieten en leven!!

Je kan hem natuurlijk in een zacht doekje wikkelen en op een kussentje in de kast leggen.
Misschien ben je tegen die tijd al de pijp uit, maar dan hebben je nabestaanden kans op een hoger verkoop waarden.

Maar goed, je kan ook doen wat karelschapie schrijft :thumbsup:

Mag ik even zuchten?

Waar maak je je druk om? Sowieso snap ik niet hoe je überhaupt krassen op je iPhone krijgt na slechts een week… Daarnaast, hoezo niet je toestel via Marktplaats verkopen? Kan me niet voorstellen dat ze over een jaar €400 (of meer) neerleggen voor een toestel. Dat doen ze (de particuliere kopers) wél gewoon op het internet.

Ga er gewoon zuinig mee om maar gebruik hem wel lekker, waar die tenslotte voor gekocht is.

@mymac dat is net als een hoesje kopen: Een iphone 4(s) is een heel mooi toestel, waarom verhullen in een hoesje omdat hij dan mooi blijft, er valt toch niks te zien wat mooi is, met een hoesje?

Om het jaar een iPhone kopen , je moet het maar kunnen als 12-13 jarige

Gewoon genieten van die iPhone, het is niet voor de aankoop dat je hem gekocht hebt

Oh! Er zijn al Mensen/Jeugd die hiervoor bij het RIAGG lopen.:ftim:

[quote=karelschapie url=http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-verkopen-aan-mobistar#post-2319403 time=1320434422]@mymac dat is net als een hoesje kopen: Een iphone 4(s) is een heel mooi toestel, waarom verhullen in een hoesje omdat hij dan mooi blijft, er valt toch niks te zien wat mooi is, met een hoesje?[/quote]Als zo'n ding in je zak of een tas zit, ziet überhaupt niemand hem.

En als je hem gebruikt haal je hem [b]uit [/b]de hoes. En ziet wel iedereen hem.
Dus volgens mij snap je de functie van tasjes en hoesjes niet helemaal. :lol:

Ik heb bijvoorbeeld een heel goedkoop suède-achtig tasje, waardoor mijn iPhone vrij blijft van stof, krassen en scheuren (en ik kan het weten; hoe vaak dat tasje niet op de grond is gekieperd).

Als ik de iPhone gebruik, haal ik hem uit het tasje en is hij helemaal zoals een iPhone hoort te zijn; vrij van plakkers, hoesjes en andere rommel.

@ KarelWillem ik denk dat kareltje doelt op die prachtige hoesjes waarbij je iPhone [i]continu[/i] in een hoes blijft zitten.