iPhone VII

Ik heb een vraagde, ik overweeg de overstap naar de iPhone 6s plus, echter nu hoor ik van collega’s dat ik beter tot september kan wachten omdat de heide modellen €100,- in prijs zouden zakken, klopt dit?

Zou kunnen. Hoeft niet.

Wat is de verwachting? Gaande weg is de iPhone wel iets in prijs gedaald, maar zou er dan zomaar resoluut €100,-af kunnen gaan?

Zo ging het vorige keer ja (meen ik), bij de introductie van de 6s. Maar wat denk je zelf: hoe moeten wij dat weten? #Glazen bol #koffiedik #ingewanden lezen #etc

Hoe weet jij trouwens dat het ding ‘iPhone VII’ gaat heten en geen ‘iPhone 7’?

Het kan ook maar zo dat de 6S plus er dan uit gaat. En dat als ‘basismodel’ de 6S gaat dienen.

Anyway… dat weet jij niet, en dat weten wij ook niet.

Bedankt voor jullie reactie’s, dit maakt de keus er niet eenvoudiger op.
En ik weet niet of het VII of 7 wordt, maar bedrijfsmatig werken we vaak met romeinse cijfers, het is bijna een automatisme.

Je kan er vanuit gaan dat de 6s Plus inderdaad in prijs gaat dalen. Echter, vorig jaar kwam de koerscorrectie erbovenop waardoor de iPhone 6 als het een jaar-oude model nauwelijks goedkoper werd dan de prijs die Media Markt en Coolblue al voor de release van de 6s te bieden hadden. Datzelfde geld nu ook een beetje. Het is altijd een beetje gissen hoe het zich gaat ontwikkelen, maar ik raad je inderdaad aan om even 1,5 maand te wachten. Je zit nu zo dichtbij een nieuwe release dat het zonde is om de hoofdprijs neer te tellen voor een telefoon van een jaar oud die in bepaalde dingen nu al achter begint te lopen op de rest van de high-end markt. Ik heb namelijk laatst voor de grap de prijzen van de 6s Plus bekeken en die zijn niet mis… Maar zo zie ik het, je bent natuurlijk vrij om te doen wat jij denkt dat het beste is!

Natuurlijk weet niemand iets 100% zeker hierover, maar als we kijken naar het verleden lijkt het me inderdaad raadzaam om nog een paar weken geduld uit te oefenen.