Iphone wifi internet probleem.....

ik heb al 2 maanden de iphone deze wordt geactiveerd op 20 april, tot heden maakte ik altijd gebruik van de wifi mogelijk heden, tot zonet.

HIJ vindt de netwereken, maar op een of andere wijze geeft hij dat niet aan in het beginscherm ( waaiervormig icoontje ) wel geeft hij aan als ikeen applicatie open of evt vluchtmode aanstaat of buiten berik van wifi ben, maar in de instelling vindt hij de 100% netwerken…

Help is hij stuk.

- Start hem is eens opnieuw op. Power button lang inhouden, en uitzetten. Werkt het nog steeds niet?

• Start de router opnieuw op (stekker eruit en erin)

• Nu moet de iPhone het wel weer doen…

alles geprobeerd...............niks werkt......

wat bedoel je juist? want je bericht is niet zo duidelijk...

het is normaal dat dat wifi icoon soms niet zichtbaar is, probeer eens op internet te gaan en kijk of het dan verschijnt :wink: als je verbinding kan maken met een netwerk is er geen probleem.

als ik een netwerk zoek dan zie ik de diverse netwerken o.a. de beveiligde waar ik altijd gebruik van maak, nu vindt deze wel de netwerken, maar ik kom niet op bv. hyves, gmail, twitter............er wordt dan aangegeven dat er geen inernet verbinding is, ik heb tot zonet altijd hiervan gebruik gemaakt.

Als ik dan een pagina open geeft ie aan dat er geen internet verbinding actief is, terwijl hij ze wel vindt, ik heb met een andere telefoon het netwerk getest maar deze doet het gewoon.

sorry voor de taal fouten maar mijn hand zit in de zwachtels.

restoren in itunes, misschien lukt dat?

restoren..................

ben ik dan al mij contacten en muziek dan kwijt!!!

Ga zo naar huis ff daar kijken…

maak eerst een reservekopie in itunes, en restore dan...

Heel raar.............hij doet het ineens weer ik denk dan toch dat het aan ''dat'' netwerk lag.

Alvast allen bedankt voor het meedenken…

heb dat hier ook heel soms eens;

bij dat netwerk -> vergeet netwerk

en de iphone eens herstarten… nadien doet hij het weer

Heb hetzelfde probleem als hier boven omschreven. Ik heb een iphone 4 gekocht en had tot op heden geen probleem met de wifi netwerkverbinding. Ik heb mijn iphone gereboot, de router uit en weer aangezet maar niets helpt. hij blijft maar vragen om de dataroaming aan te zetten. Hij ziet het netwerk wel en heb ook het "wifi symbooltje" links boven in het scherm. Op mijn eigen adres heeft hij het prima gedaan maar nu hier bij mijn ouders is het mis. Ik heb ook een iphone 3G en deze heeft geen enkel probleem. Zijn er nog meerdere opties om dit te herstellen?