iPhone wil geen mail ophalen na update 2.0 [OPGELOST]

Mijn iPhone wil na de update van 1.1.4. naar 2.0 met Pwnage geen email meer ophalen. Ik krijg tijdens de synchronistaie in iTunes het bericht dat: [i:bd0a8a7c9d]'iTunes de emailaccounts niet kan synchroniseren omdat de iPhone de synchronisatie heeft geannuleerd'.[/i:bd0a8a7c9d]

Ik heb uren gezocht in de community maar kom dit probleem van mij nergens tegen. Of weet iemand het wel te vinden?

Wie weet de oplossing?

Hans

Je kan toch email zelf ophalen, stel het zelf even in. Koppel hem dus los en stel het zelf in.

Nee, dat lukt ook niet als ik de iPhone los koppel. Hij blijft volgens de kleine lettertjes onder in het scherm '[i:4d7c9ca021]zoeken naar email...'[/i:4d7c9ca021].

Ik heb ook geprobeerd om de account te verwijderen om een nieuwe in te stellen, maar dat weigert mijn iPhone. De account blijft er in staan? Merkwaardig niet?

Hans

Ik heb bij ook wel eens dat hij blijft zoeken naar email. Uit en aanzetten en dan doet hij het weer.

[quote:6280a71fee="BenDover"]Ik heb bij ook wel eens dat hij blijft zoeken naar email. Uit en aanzetten en dan doet hij het weer.[/quote:6280a71fee]

Dat heb ik al verschillende keren gedaan. Mijn probleem blijkt toch hardnekkiger te zijn.

[b:81b8466bff]OPLOSSING[/b:81b8466bff]

Ik heb even moeten zoeken uiteindelijk een eenvoudige oplossing gevonden bij een draadje in de iPhoneclub geschreven door [u:81b8466bff]mef111[/u:81b8466bff].

• open [b:81b8466bff]Cydia[/b:81b8466bff]
  • zoek en installeer [b:81b8466bff]BossPrefs[/b:81b8466bff]
  • open BossPreffs op je iPhone
  • klik op ‘More’ rechtsboven
  • klik op ‘Fix User Dir Permissions’
    en klaar…

Alle mail in al mijn accounts werden keurig opgehaald.
In iTunes heb ik nu wel onder tabblad ‘Info’ E-mailaccounts synchroniseren uitgezet.

haalt de iphone ook mails op in standby en geeft ie dan een piep

Nee, dat doet de iPhone met normale mail niet. Hij begint je post pas op te halen als je het 'Mail' symbool hebt aangeklikt. Ik heb nog geen verstand van Push email.

Onzin, mail wordt op de achtergrond gewoon opgehaald, ook al heb je de Mail app niet open.

maar hij geeft geen pliep

want dat zou wel handig zijn

Bij mij pliept ie gewoon en geeft ie ook een rood balletje met aantal nieuwe mails op het springboard. Ik zou maar eens je instellingen checken wat betreft het automatisch ophalen van mail...