Mijn iPhone wil na de update van 1.1.4. naar 2.0 met Pwnage geen email meer ophalen. Ik krijg tijdens de synchronistaie in iTunes het bericht dat:
[i:bd0a8a7c9d]'iTunes de emailaccounts niet kan synchroniseren omdat de iPhone de synchronisatie heeft geannuleerd'.[/i:bd0a8a7c9d]
Ik heb uren gezocht in de community maar kom dit probleem van mij nergens tegen. Of weet iemand het wel te vinden?
Nee, dat lukt ook niet als ik de iPhone los koppel.
Hij blijft volgens de kleine lettertjes onder in het scherm '[i:4d7c9ca021]zoeken naar email...'[/i:4d7c9ca021].
Ik heb ook geprobeerd om de account te verwijderen om een nieuwe in te stellen, maar dat weigert mijn iPhone. De account blijft er in staan? Merkwaardig niet?
Ik heb even moeten zoeken uiteindelijk een eenvoudige oplossing gevonden bij een draadje in de iPhoneclub geschreven door [u:81b8466bff]mef111[/u:81b8466bff].
open [b:81b8466bff]Cydia[/b:81b8466bff]
zoek en installeer [b:81b8466bff]BossPrefs[/b:81b8466bff]
open BossPreffs op je iPhone
klik op ‘More’ rechtsboven
klik op ‘Fix User Dir Permissions’
en klaar…
Alle mail in al mijn accounts werden keurig opgehaald.
In iTunes heb ik nu wel onder tabblad ‘Info’ E-mailaccounts synchroniseren uitgezet.
Nee, dat doet de iPhone met normale mail niet. Hij begint je post pas op te halen als je het 'Mail' symbool hebt aangeklikt. Ik heb nog geen verstand van Push email.
Bij mij pliept ie gewoon en geeft ie ook een rood balletje met aantal nieuwe mails op het springboard. Ik zou maar eens je instellingen checken wat betreft het automatisch ophalen van mail...