Weet iemand een geschikte winkel in een van de twee steden om een iPhone X te kopen? Zo mogelijk zonder VAT en/of met Europese adapter?
Apple Town Square:
6671 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas
Maarre, de belasting moet je toch betalen. Zo’n 7%. In sommige staten kun je t terugvragen, maar niet overal. Een EU stekker zit er natuurlijk nooit bij!
In San Francisco op Union Square natuurlijk. De mooiste Apple Store die er is, alleen al daarom er naar toe!
Dat zijn allebei Apple Stores? Geen andere winkels?
Waarom wil je naar een andere winkel?
Hoeft niet per sé. Misschien korting (nooit servicevraag), misschien europesche uitvoering?
Europese uitvoering zul je daar niet vinden.
Je gaat mij toch niet vertellen dat je een iPhone in de USA wil gaan kopen vanwege die oude riedel dat het je heel veel geld scheelt i.v.g.aanschaffen in Nederland want dat is allang weerlegt en onzin anno 2018. Waarom dan wel de aanschaf en nog wel met een EU adapter erbij (waarschijnlijk dus vanwege wat ik eerder melde)
Oké. In het beste geval zal het je ongeveer 130-150 euro schelen in aanschaf.
Dan rekenen we een EU-adapter niet mee.
En vergeten we even dat je die iPhone ook zal moeten aangeven bij de douane.
Doe je dat laatste niet, dan kun je een boete + een BTW-toeslag verwachten als je pech hebt, en ben je sowieso duurder uit.
@ernst. Je gaat mij toch niet vertellen dat je echt dacht dat ik dat niet eerst nagetekend had??
@KarelWillem & ernst:
Jullie zitten er allebei ver naast: het scheelt mij € 245. Ga maar eens rekenen!
Die adapter is van ondergeschikt belang: ik heb er meerdere liggen.
Als je hem meesmokkelt kan het je dat schelen.
Als je er uit gepikt wordt gaat het je geld kosten.
En als je hem gewoon aangeeft, ben je een euro of 50 goedkoper uit.
Kijk, KW geeft gewoon laminar dat antwoord wat hij verdiend. Immers de reactie van “het scheelt mij € 245” was zo voorspellend te meer het een incompleet antwoord was van iemand, zoals tegenwoordig heel vaak gebeurd met millennial volk dat bewust liegt voor eigen gewin, die dacht slim over te komen en het gelijk aan zijn kant te hebben met " je moest eens weten hoeveel geld mij scheelt." als hij doelbewust weglaat de wijze hoe hij dat dan zou bewerkstelligen. I.i.g niet op de juiste, nette, manier.
Wat een stupide bericht is dit zeg! ernst.ig dom…
“Dom” is datgene wat jezelf eerder ventileerde en dacht ermee weg te komen. En ook nog erbij liegen om je verhaaltje geloofwaardiger te laten klinken. Maar ik ben blij dat jij dat zegt dan iemand met zijn volle verstand en integer. Nog meer?
Tot 13 mei ging dit bericht nog ergens over.
Maar nu ontspoort het een beetje in persoonlijke aanvallen.
Dat is niet echt nodig denk ik?
Een reactie komt voor uit een actie. laminar is er zelf mee begonnen en had niet moeten eindigen met zijn laatste regel aangezien tot dan mijn reactie ook netjes was maar duidelijk gezien de feiten zoals die er lagen.
Je maakt iemand glashard uit voor leugenaar, en vindt niet dat hij daar op mag reageren blijkbaar.
Anyway… dit gaat al twee maanden nergens meer over.
Dus… gewoon lekker laten voor wat het is.
?