Morgen live persconferentie [url=http://blog.telenet.be/2011/05/dinsdag-24-mei-live-persconferentie/?utm_source=EM_MOB_201105_iphonestreaming&utm_medium=EM_MOB_201105_iphonestreaming&utm_campaign=EM_MOB_201105_iphonestreaming]HIER[/url]
Hoe kom je aan Eur 1,= :slant:
Telenet pakte al eerder uit met andere modellen aan €1 + abonnement uiteraard.
Dat kán gewoon niet interessanter zijn dan het aanbod van T-Mobile, die op dit moment zelfs berekend over een 2-jarig abonnement € 290 euro voordeliger is dan KPN, met nog steeds ook nog 's onbeperkt internet.
T-Mobile kost bij voordeligste abonnement 5 euro minder per maand ( = 120 euro per twee jaar), berekend voor de iPhone 4 € 50 euro minder EN geeft op dit moment de eerste 4 maanden abonnement gratis! (= 4 x 29,95 is bijna 120 euro. Totaal voordeel op KPN abo van € 290 !!
Dit Telenet abonnement kan alleen maar de iPhone zo goedkoop geven als het abonnement duur is. Het toestel moet toch worden betaald.
Probeer je een beetje reclame te maken MacAanZee? In je eigen draadje heb je precies dezelfde post namelijk ;)
En daarnaast, Telenet zit in België, en niet in Nederland.
@ MacAanZee: U is medewerker bij T-Mobile?
Telenet is een provider in België. Hier heb je een paar HTC toestellen voor € 1,00 + een 24-maandelijks abonnement. Het is dus best mogelijk dat ze eventueel de iPhone gaan aanbieden in combinatie met zo'n contract.
Mja, allicht bij het duurste abonnement zoals bij de HTC desire = 60 euro per maand x24 = € 1440, yay : o ).
Ja, dat is waar en juist daarom ben je beter af om de iPhone gewoon los te kopen. Ikzelf heb 639,- betaald voor mijn iPhone 4 maar hoef me geen zorgen te maken over een of ander contract. Ik maak gebruik van Mobile Vikings en betaal wanneer ik wil. Zo kom je uiteindelijk goedkoper uit dan een abonnement met een 'ogenschijnlijk goedkope smartphone'.
Same here, onlangs nog een paar vrienden kunne overtuigen , nu hoef ik tot oktober niets meer te betalen voor mobile vikings :sarcastic:
lol 75 euro voor 1 gig is een beetje overdreven hoor Telenet.
Ik blijf wel bij Mobile Vikings :p
En die Eur 1 voor de iPhone 4: klopt dat?
Voor zover ik hun site begrijp is het geen 1 euro geworden, maar 199 euro...
iPhone 4 is te koop voor 1 euro icm. een abonnement van 75 euro/maand.
Daarvoor krijg je 400 belminuten of 500 smsen, en 1GB data.
Oh en gratis gebruik van de Telenet hotspots (geldt ook voor telenet internet en digitale TV-klanten trouwens)
Kanonne, een vergelijkbaar abonnement kost in NL 50 euro per maand, en dan betaal je 40 euro voor de iPhone. Dus voor eenmalig 39 euro korting betaal je 24 maanden lang 25 euro extra...?
Daar komt het zowat op neer ja :p
Daarom dat Soulshaker, ikzelf en nog heel wat andere Belgen klant zijn bij Mobile Vikings.
Een gsm-operator die werken via het basenetwerk, en 'gratis' mobiel internet aanbieden.
Mobile Vikings werkt niet met een abonnement, maar gewoon prepaid, met prijzen variërend van 12 euro (data only) tot 45 euro.
[img]/uploads/community/33334c9106e319ed6adaaa5baa356a5a678b7b0b_0.png[/img]
De 'nadelen' van Mobile Vikings is dat gewoon bellen eigelijk vrij 'duur' is, en dat de 3Gdekking nog helemaal niet zo uitgebreid is als eigelijk zou moeten in 2011 :p Maar dat probleem ligt dan weer bij Base en niet bij Mobile Vikings. Ik woon en werk ook in het centrum van Gent, en heb hier altijd volle 3G-ontvangst.
Het nadeel van het dure bellen wordt trouwens direct weer opgevangen door de 2GB data, waardoor ik vooral Viber, Skype of Twitter gebruik. Als je vrienden zich via jou aanmelden als nieuwe klant krijg je trouwens een herlading van 15 euro cadeau, die je kan innen wanneer het jou uitkomt. Door deze manier van werken heb ik al bijna een half jaar helemaal niets moeten betalen :D