iPhonescherm maakt klikgeluid

Hallo,

Ik heb nu bijna anderhalve maand mijn iPhone 5, maar nu heb ik een probleem: als ik aan de linkerkant op het scherm druk, maakt mijn iPhone een klikgeluid, het lijkt wel of het display niet goed vast zit in de behuizing. Mijn vraag: Wat kan ik nu het beste doen? Naar de Apple Store gaan? Ik heb overigens geen Apple Care of een telefoonverzekering.

Alvast bedankt

je hebt standaard 12 maanden garantie !

via je telefoon provider altijd langer !

Ga naar bijv. de Apple Store in A'dam of probeer het eens bij een Premium Reseller !
ik denk dat je daar sneller geholpen kan worden dan bij je telefoon provider..

succes !

Oke, ik dacht dat zoiets misschien niet onder de garantie viel.
Ik ga toevallig binnenkort naar de store in A'dam, dus dan zal ik het daar proberen.
Kan ik dan het beste een Genius-afspraak maken via de site?

Zullen ze mijn iPhone dan repareren of krijg ik misschien een nieuwe mee?

Ik heb hetzelfde gehad voor de bovenste helft, links, rechts en boven. Het was net of de glasplaat niet goed gelijmd was. Het irriteerde me mateloos maar in de praktijk had ik er geen last van. Na 4 weken bleek het eigenlijk ineens verdwenen. Wat ik ook duw het klikgeluid komt nergens meer terug.

Ik had hetzelfde probleem met mijn vorige iPhone 4. Het klikken was alleen bij erg koud of erg warm weer, maargoed hinderlijk is het zeker.

Je kan beter even een afspraak maken op voorhand via de site/app, anders vertellen ze je leuk in de winkel dat je daar ter plekke een afspraak voor een andere keer kunt maken. Zonde als je van ver moet komen dus. Of je een nieuwe krijgt of dat ie gerepareerd wordt durf ik niet te zeggen, dat beslist de Genius. Maar daar zijn ze meestal niet zo heel moeilijk in!

Oke, bedankt. Bij mij is het trouwens ook bij kamertemperatuur.
Ik ga over 1 of twee weken naar de Store in Amsterdam, dus ik zal tegen die tijd een afspraak maken met de Genius-bar.
Is het dan ook nodig om het originele doosje, kabels etc. mee te nemen?

Nee dat is niet nodig! Mocht je een nieuwe krijgen, dan krijg je ook alleen het losse toestel, geen nieuw doosje o.i.d.

Oke bedankt.

Zodra ik in de Store ben geweest, zal ik het wel laten weten.

Ik ben nog niet naar de Store geweest, maar het 'klikken' is spontaan weg! :)