iphoto 2.0

Weet er iemand al iets over de manier van archiveren van iphoto 2.0 ? Is het nog steeds zo dat boven de 700 MB aan foto's in de iphoto libary, het ten koste gaat van de snelheid ? Volgens mij is Iview mediapro momenteel nog steeds de beste optie om grote aantallen foto's te beheren, maar ik hoop eigenlijk ook met iphoto te kunnen werken.

Groet,

Maurice

[quote:f179cea163="Maurice"]Weet er iemand al iets over de manier van archiveren van iphoto 2.0 ? Is het nog steeds zo dat boven de 700 MB aan foto's in de iphoto libary, het ten koste gaat van de snelheid ? Volgens mij is Iview mediapro momenteel nog steeds de beste optie om grote aantallen foto's te beheren, maar ik hoop eigenlijk ook met iphoto te kunnen werken.

Groet,

Maurice[/quote:f179cea163]

Ik heb zo’n 2500 digitale foto’s in iPhoto zitten, waarvan ongeveer de helft 640x480 en de andere helft 2400x1600 en het geheel is zo traag als dikke stront door een trechter. Dus JA, iPhoto is bij grotere aantallen foto’s niet vooruit te branden helaas. :frowning:

Dit is een vraag over iPhoto2, niet over de huidige iPhoto versie. Ik ben overigens ook wel benieuwd naar een antwoord op de vraag.

Bovendien; is iPhoto2 gratis of zit het alleen bij iLife? Ik zie overal staan dat het te downloaden is, maar op de iPhoto2 pagina staat alleen een link naar iLife en de Apple Shop.

[quote:e7496f74b9="Mirg"]Dit is een vraag over iPhoto2, niet over de huidige iPhoto versie..[/quote:e7496f74b9]

Oh, verrek. :slight_smile: Ik dacht dat ik die had, maar ik zie nu dat het pas versie 1.1.1 is. Waar vind ik die iPhoto 2?

Die komt 25 januari pas uit. ;]