iPhoto album besteld, verder niks vernomen, wat nu?

Op 13 februari album besteld via iPhoto. Op die dag ook email gekregen met bevesting van ontvangst en factuur. Normaliter kreeg ik na 2 a 4 dagen mail dat 'album has been shipped". En nu, een week later, nog helemaal geen mail meer. Ik kan ook geen mailtje sturen met de vraag hoe het ervoor staat. Moet ik me nu zorgen om maken?

Ik heb hier een kalender besteld.

Besteldatum: 12 - 2
Bevestiging ontvangen 14 - 2
Zaterdag jl. een verzendbericht ontvangen dat 18 - 2 de bestelling is verzonden.
Het helpt jou misschien niet maar laat zien wat mijn orderverloop is.

Zo hoort het ook te gaan en zo ging het ook bij andere 3 albums. Maar niemand die het weet hoe ik afdrukcentrale kan benaderen en/of ik meer geduld moet hebben?

Volgens mij kun je wel nakijken hoe het met je bestelling is:

in Iphoto in de werkbalk naar > Help dan naar > Service en ondersteuning en helemaal onderin dit scherm op > Contact klikken. Je ziet dan rechts een Item met > Verkoopondersteuning en daar staat > Status bestelling en ook een tel. nummer : 0800 - 0200380. Je moet dan het webbestelnummer opgeven, dat heb je als het goed is bij de bevestiging van je order per email gekregen.
Ook staat er vaak in de bevestigingsmail een link om je bestelling online te volgen.
Succes

Meer geduld hebben. Ze hebben het zeker druk. Ik heb ook pas nog een album besteld (mooi geworden trouwens) en hoorde ook niets tot zo'n 6 of 7 werkdagen na mijn order. En vervolges deed de verzending er weer zeker een week over. Maar hij kwam dan ook uit de VS, aan de afzender-info te zien.

Ja, dat zal het wel zijn, topdrukte bij afdrukcentrale. Ik heb inmiddels die 2e bevestingsmail ontvangen!

Ik heb er ook net één besteld, maar wat is de levertijd dan ongeveer? Iemand zei ongeveer 2 weken. Klopt dit?

edit: ik heb het antwoord al gevonden:

[quote:0d22e25a3d]7-9 business days for book orders from the date you receive shipment notification for the postal delivery to reach you. If you have not received your order after 10 business days, please contact us.[/quote:0d22e25a3d]

Ik heb op 19 februari voor best heel veel geld een kalender besteld en nog steeds niet ontvangen. In de orderstatus staat dat ie al verzonden is. Na tien dagen contact opnemen, hoe dan? Via het eerder genoemde 0800 nummer een mailadres gekregen in Engeland (printservices.uk@apple.eur), maar ook daar blijft het angstvallig stil. Op dat 0800 nummer hebben ze trouwens zelf geen info over je bestelling, of had ik toevallig een oelewapper aan de telefoon???

Via de Apple site naar applestoreinfo@apple.com , voor shippinginformatie, maar dat is alleen bedoeld voor bestellingen in Amerika en daar komt mijn kalender dan kennelijk niet vandaag.

(Your email has reached the Apple Store that serves the United States. The order number you mentioned, however, is from a different Apple Store. Unfortunately, we do not have access to orders placed outside the United States.)

Volgende keer maar weer gewoon een kalender meenemen bij de chinees!
Tenzij er nog iemannd is die mij verder kan helpen?

Ik heb op 15 februari een fotoalbum besteld, en die is nog altijd niet toegekomen :( .

Ik heb wel een mailtje gekregen met een bevestiging van verzending, en vanaf die datum moet je 10 WERKdagen tellen. (die mail kwam op 22-02-2006)
Dus zou m’n album na dit weekend moeten toekomen.
Ik laat wel weten wanneer hij toekomt! :slight_smile:

20 minuutjes geleden is mijn album gearriveerd via de post! :D En alles ziet er goed uit (enkele foto's zijn een beetje wazig, maar daarvoor was is gewaarschuwd, de resolutie was niet goed).

Toch al een vrij goed begin van de dag! :smiley:

:bigsmile:

Sorry, hier ben ik weer es met 'n vraag over albums...

Weet iemand hoe het zit met albums met dikke kaft? Wij maakten album van 100 pagina’s met dikke kaft en bestelden er twee stuks. Ontvangstbevesting en verzendbevestiging is al naar ons gemaild, maar tot nu toe niks meer vernomen. Moeten we meer geduld hebben met bestelling van albums met dikke kaft?

Schema tot nu toe:
22 dec 2006 - Verzonden vanuit iPhoto
23 dec 2006 - Mailtje binnen ontvangstbevestiging.
28 dec 2006 - Mailtje binnen dat het verzonden is.

Als ik op iCal ga zitten tellen, kom ik na 10 werkdagen op vandaag (12 januari) uit. Loopt het vaak uit?