iphoto diavoorstelling

Een vraagje, als ik in iphoto een diavoorstelling verwijder. Blijven de foto's dan in mijn bibliotheek? of worden die dan ook verwijderd? Want I photo start de laatste tijd super traag op. En ik denk dat het komt door de diavoorstellingen die erin zitten. Misschien moet ik deze dan wissen. Maar wil zeker geen foto's verliezen

Alleen uit de Bibliotheek (in 'Bron') kun je daadwerkelijk foto's verwijderen; de rest kun je dus probleemloos wegkieperen, het zijn maar 'aliassen'.

Kunnen die rare mappen ook helemaal uitgeschakeld worden? Ik word een beetje leip van die mappen i.c.m. Ken - shoot the Mother - Burns en muziek. Ik heb het al honderd keer uitgezet, maar het blijft terugkomen...

Er zijn [b:472595ab79]twee[/b:472595ab79] manieren om een slide show te maken, en dus ook twee plekken om die instelling te maken. Jij moet de ad hoc show gebruiken, met behulp van het pijltje links onder. Dan kun je ook voor altijd "Mother Burns" uitzetten (middels 'Bewaar instellingen'). En op die manier krijg je dus ook geen mapjes. Ach, eens in Help kijken Helpt ook! 8)

[quote:027258b08d="OsA2"] Want I photo start de laatste tijd super traag op. [/quote:027258b08d] Verander de "weergave" in "filmrollen" en sluit al je filmrollen. Daar wordt het al een stuk sneller van.

[quote:9b88d58eb8="Oppie"]Er zijn [b:9b88d58eb8]twee[/b:9b88d58eb8] manieren om een slide show te maken, en dus ook twee plekken om die instelling te maken. Jij moet de ad hoc show gebruiken, met behulp van het pijltje links onder. Dan kun je ook voor altijd "Mother Burns" uitzetten (middels 'Bewaar instellingen'). En op die manier krijg je dus ook geen mapjes. Ach, eens in Help kijken Helpt ook! 8)[/quote:9b88d58eb8]

Heb ik ook gedaan… :cry:
Maar het lijkt een eigen willetje te hebben.