Ik heb sinds een week een Mac, en heb een aantal adobe programma's geïnstalleerd. Nu krijg ik bij een aantal programma's, waaronder iPhoto, de volgende melding (zie hieronder). Zou er iets mis gegaan kunnen zijn tijdens de installaties? Zo ja, wat kan ik hieraan doen?
Ik zou het graag zelf willen uitzoeken, maar ben zo a-technisch als wat, met een mac (krijg je, met jarenlange ervaring met windows)
Misschien zou je eens kunnen het rapport posten die je krijgt als je op rapport drukt.
Ik denk dat er hier veel zijn die daar veel zullen kunnen uitmaken, ikzelf hoor daar niet bij :(
zijn meteen een stuk of wat afbeeldingen, maar hopelijk kan iemand er wat wijzer van worden. Ik heb niet van alles in het rapport een screenshot gemaakt, maar wat er op de 'foto's' staat zijn allemaal op een volgend.
Je zou een copy-paste van de tekst kunnen doen ipv screenshots. Welke andere programma's crashen nog meer naast iPhoto? Ik zou proberen om de Adobe programma's er af te halen (ik gebruik ze niet, maar er zit denk ik wel een uninstaller op de installatie CDs). Dan nog eens kijken of iPhoto et al. nog steeds crashen. Als dat niet meer zo is, 1 voor 1 de Adobe programma's weer installeren, en kijken of iPhoto crasht.