iPhoto en iMovie: ze zijn er

laden maar!![color=darkred:299abbc29a][/color:299abbc29a]

Ben erg benieuwd... download gaat soepeltjes!

Edit: ik zie dat iMovie al versie 3.01 is?

[quote:4831222141="Castor"]Ben erg benieuwd... download gaat soepeltjes![/quote:4831222141]

idd, doet Apple erg netjes, zeker nu heel apple land zit te downloaden…

Ik geloof dat ik Iphoto nu wél bruikbaar vind. Lekker snel! Alleen nog steeds geen Photobook in nederland!? :(

Echt top proggie iPhoto. Ik ga gelijk kijken of betterHTMLexport het doet. snapt iemand van jullie die retouch tool ofzo??

lees net op versiontracker dat betterhtmlexport nog niet compatibel is met iPhoto 2. Nog ff wachten dus.....

Het werkt niet op dit moment. Programma blijft zeggen dat hij de library gaat upgraden na ok blijft de strandbal voor eeuwig draaien. Kortom ik heb niks meer.

Apple heeft denk ik een foutje gemaakt.
Wie heeft de zelfde problemen?
Jamba

Bij mij ging alles vlekkeloos....

Ga morgen maar eens downloaden,zal wel te druk zijn. :evil:

Valt ontzettend mee. Ik haalde m'n maximale snelheid van 80 kb

Ik heb het voor elkaar gekregen . Weg gooien prefs meerdere keren forceren om prgramma af te sluiten. Uiteinelijk een systeem herstart loste de problemen op.Toen blee fhet strandballetje achterwegen. Iphoto is wel degelijk sneller geworden. Dit is dus een heel belangrijke upgrade.Want alle snufje op een stokje maar snelheid is wel het aller belangrijkste. :lol: :apple: :lol:

jamba

Is iemand van jullie geluk die retoucheer optie te gebruiken???

Retoucheer werkt perfekt bij mij. Kan ik helaas niet zeggen van Imovie. Was wat aan het spelen met het Ken Burns effekt. Bamm...... ik werd zo snel uit Imovie gegooid dat ik het niet eens kon volgen. Geen foutmelding...niets. Mmm, Imovie is versie 3.01. Nu weet ik waar die 01 voor staat en waarom deze downloads een week uitgesteld zijn.

[quote:105bf1e251="Meltdown"]Retoucheer werkt perfekt bij mij. Kan ik helaas niet zeggen van Imovie. Mmm, Imovie is versie 3.01. Nu weet ik waar die 01 voor staat en waarom deze downloads een week uitgesteld zijn.[/quote:105bf1e251] haha. Hoe doe jij dat dan met Retoucheer???

iphoto 2 werkt geweldig performance was ook goed totdat ik maar eens een backup ging brande van mijn foto's

na het branden heb ik in een keer alemaal dubbele foto in mijn iphoto staan en de performance is ook niet meer je van het met 2951 foto’s :evil:

heeft iemand een sugestie om eenvoudig de dubbele er uit te halen.

Toen ik zelf een copy weghaalde uit de library zag ik na het opstarten de hele foto niet meer.

maar in de files staat hij nog steeds dubbel.

ook is het database filetje niet te benaderen wat er sinds 2.0 bij staat album data.xml

Als ik dat filetje probeer te openen krijg ik de melding Realbasic (your realbasic trial period has expired).

Sugesties? graag! 8)

:finderoud: het viel erg mee! alle dubbele foto’s stonden ook in last import dus toen ik die naar de prullebak gesleept had en de regenboog uitgetold was, was het probleem opgelost hehe :finderoud: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple:

Jan - Willem,

Ik heb een foto waar ik een wond aan mijn hand had.
Klikte op de retoucheer icoon en ging draaiend met de muispijl en
muisknop ingedrukt over de wond heen. Weg wond!
Werkt perfekt.

[quote:bf2d4a36f9="Meltdown"] Was wat aan het spelen met het Ken Burns effekt. Bamm...... ik werd zo snel uit Imovie gegooid dat ik het niet eens kon volgen. Geen foutmelding...niets. Mmm, Imovie is versie 3.01. [/quote:bf2d4a36f9]

iMovie loopt bij mij prima - veel soepeler dan voorheen, Ken Burns effect gaat perfect, heb wat gespeeld met iPhoto geimporteerde plaatjes en het Ken Burns effect, plus een soundtrack uit iTunes. Vervolgens een versie naar vrienden gemaild. Super!

Ik ben niet helemaal weg van de retoucheer optie. Op een foto iemand een lang wondje maar ik kreeg hem niet weg. Ook andere dingentjes die iik weg wilde halen deed ie niet :-(

Heeft iemand van jullie ene foto waar ie het wel bij lukt?? Kan ik ff oefenen…

Vreemd. Bij mij werkt het echt perfekt. Gebeurd er uberhaubt wel iets als je retoucheerd?

[quote:e7cf2d9aac="Jan-Willem"]Ik ben niet helemaal weg van de retoucheer optie. Op een foto iemand een lang wondje maar ik kreeg hem niet weg. Ook andere dingentjes die iik weg wilde halen deed ie niet :-(

Heeft iemand van jullie ene foto waar ie het wel bij lukt?? Kan ik ff oefenen…[/quote:e7cf2d9aac]

je moet de muis knop wel ingedrukt houden en over de plek heengaan, mischien dat dat lukt, bij mij gaat het prima, lijkt een beetje op de Healing Brush in PS7