Hallo iedereen,
Hoe kan je in iphoto tijdens het aanmaken van een fotoalbum, tekst tussen de foto’s plaatsen ?
Zonder dat er al standaart een vak voor tekst te plaatsen staat !
Alvast bedankt Groeten Jens
Hallo iedereen,
Hoe kan je in iphoto tijdens het aanmaken van een fotoalbum, tekst tussen de foto’s plaatsen ?
Zonder dat er al standaart een vak voor tekst te plaatsen staat !
Alvast bedankt Groeten Jens
Ik weet niet of ik je goed begrijp :? maar....
Onder de foto’s komt in de fotoalbums standaard de naam van het bestand te staan.
Misschien helpt die wetenschap.
Je kan volgens mij alleen maar tekst typen in de daarvoor bestemde ruimten. Je kan natuurlijk wel een nieuwe pagina invoegen, en daarvoor onderin een "Page Type" en "Page Design" kiezen waar je je extra tekst in kwijt kan. Zo kan je halverwege je boek een extra titelpagina invoegen als je dat leuk vindt. Wil je tekst die over je foto's heen staat, dan kan je de foto natuurlijk dupliceren en de kopie in een programma als Photoshop van tekst voorzien.
Maar ik neem bv, de moderne stijl en dan neem ik 2 foto's. Maar de tekst die standaart ingesteld staat staat veel te veel naar onder en gecentreerd over de totale pagina. En ik wil dan per foto apparte tekst !! En aléén bij classic thema staat dit standaart maarja dat is dan wel geen leuk thema.
Dus ik zou willen dat je je tekst kan plaatsen en slepen waar je wilt of gaat dit gewoon niet ??
Groeten Jens
Nee, slepen naar de plek die jezelf wilt, dat gaat niet. Jammer maar waar...