Iphoto import functie.

Iphoto, de haat liefde verhouding. Het is weer zover. 6500 foto's erin en nu gaat het importeren ineens niet meer. Net mijn pc geformateerd, alles schoon achterelkaar aan geimporteerd en nu niets meer. Maakt niet uit of je nu 1 fototje d'r in wil doen of een hele map, hij hangt. En niet zo'n beetje ook.

B’tje moedeloos vraag ik of ik of ik andere software (nikon org) moet gaan gebruiken javascript:emoticon(’:sealed:’) of dat er nog hoop is. Het programma lijkt d’r telkens weer een bende van te maken. Willicht een geheugen kwestie maar als iemand een tip heeft, graag.

iphoto versie 4.1 pb G4 256 osx10.2.8 :sealed:

256MB geheugen heb je begrijp ik uit je onderschrift. Dat is gewoon te weinig. Eigenlijk is het al krap voor het OSX zelf. Probeer maar eens een programmaatje 'Do I need more memory' http://www.macupdate.com/info.php/id/10912

Mm

programmatje laat d’r geen twijfel over bestaan. I need more memory. Ben bang dat ik d’r dan maar aan moet geloven. In ieder geval bedankt voor de tip.

Geheugen kostn iet zoveel meer (zo'n 99 euro voor 512 MB) en je zult er geen spijt van hebben. Alles -en ik bedoel alles- werkt sneller met meer geheugen.

Jan