iphoto is zo TRRRRAAAAAAAG!!!!

WAAROM is iphoto bijna niet te doen zo traag! Ik heb er niet eens zoveel foto's in staan, maar ik ben aan het werk en word er GEK ( tot de macht 5) van!

Is daar nou niets meer aan te doen? Ik kan er ook geen geheugen aan toekennen grmbl…

toch?

bedoel…

HEEELP!!

Welke iPhoto gebruik je?

Als je versie 2 of 3 gebruikt, dan kan ik maar één ding zeggen: gauw naar 4 overstappen!

Ik heb ook niet zo heel veel foto’s (zo’n 900), maar ik kan toch niet zeggen dat ik iPhoto traag vind op mijn imac. Integendeel!

hmm, ik heb volgens mij 2... maar dat moet ie toch met prog-update bijhouden? Of is Iphoto nie gratus :-)

Ga wel ff kijken, thx for da tip!

Mijn foto's in iphoto 4 laden ook wat traag maar voor de rest no problem en.....neem ff een biertje intussen lff laden.. gr zebo.

Vanaf versie 4 is het inderdaad niet meer gratis. Het maakt deel uit van iLife 04 ([url]http://www.apple.com/benl/ilife/[/url]).

iPhoto twee is inderdaad ronduit traag.

Leer er mee leven, koop iLife 4 (49 euro) of wacht op Tiger (149 (?) euro).

iPhoto 3 bestaat niet volgens mijn.

Iig hier is iPhoto 4 ook zo traag als ****** Heb het uitgeprobeert toen ik iPhoto4 bij mijn iBook kreeg maar ik blijf lekker bij iView Pro. Werkt een stuk sneller met alle foto’s die ik heb en zelfs iets meer mogelijkheden.
Is natuurlijk niet gratis maar iPhoto ook niet meer dus maakt ook niet meer uit.
En aangezien ik veel bezig ben met digi foto’s catalogiseren, vind ik het belangrijk dat het programma mijn bij kan houden.

PS Demo van iView op www.Macupdate.com[/url]

traag is understatement!!

:slight_smile:

heb al oplossing

vriendjes met Mac enzo… ( jaja I know, slecht… maar khebbut NU nodig)

dank voor alles iedereen!, ik ben gered :-))

Ach ja.... Koop maar een nieuwe versie dan wordt alles goed...

Er zit een grote bug in IPhoto 4: als ik scroll met maximale vergroting en ik bereik het einde van een album dan knalt hij er uit.
Wel handig in 4: opstarten met alttoets. Je krijgt dan de vraag of je een nieuwe library aan wil maken of een andere wil kiezen: heb je dus geen appart programma voor nodig!

Wat helpt in oudere versies om het geheel wat sneller te maken: zet de weergave van de fotobibliotheek op “films” en klik deze allemaal dicht. Misschien is het slechts een cosmetische verbetering maar ikzelf werk nu met plezier thuis met versie 1.1.

Ik vond iPhoto ook altijd rete traag op mijn iBook G3. Maar sinds iPhoto 4 uit is, is die frustratie verleden tijd. Het opstarten duurt (zoals is gezegd) wel even wat langer, maar dat heb ik graag over voor een verder snel werkende app.

heppie heppie heppie!

kheb 4 nu ook

werkt als een trein!

[quote:0e07c9d588="Grin"]traag is understatement!!

:slight_smile:

heb al oplossing

vriendjes met Mac enzo… ( jaja I know, slecht… maar khebbut NU nodig)

dank voor alles iedereen!, ik ben gered :-))[/quote:0e07c9d588]

Sorry, ik snap er geen drol van… leg eens uit, welke oplossing heb je gekozen?

[update] - ok, ik begrijp dat je iPhoto 4 hebt aangeschaft

Lieve mensen iPhoto 4 is ook gewoon gratis hoor, de hele iLife 04 zit gratis bij elke nieuw aangekocht Mac!

Als je al een Mac hebt, ja dan moet je een kleine €49 betalen wat geen drol is voor dat fantastische pakket.

Als je iPhoto alleen gebruikt om te catalogiseren, kijk dan ook eens naar iView Media Pro. http://www.iview-multimedia.com/downloads/index.php

Waanzinnig snel en makkelijk.

[quote:dea26f923b="iguana9999"] Iig hier is iPhoto 4 ook zo traag als ****** [/quote:dea26f923b] Stroop is toch geen scheld woord?! ik gebruik nog versie 2 en het laden ging wel traag, maar sinds ik extra geheugen heb geen problemen meer.

daan.

ik heb 11816 foto's in iphoto 4 staan en loopt perfect