iPhoto lib kopiëren

Nadat ik weer wat foto's heb toegevoegd aan iPhoto op mijn iMac wil ik na verloop van tijd ook mij iPhoto Library op mijn Macbook weer gelijk maken met die van mijn iMac. Tot nu toe kopieer ik de iPhoto Library van mijn mijn iMac naar een losse HD en dan vandaar af weer naar MacBook. Dit kost nogal wat tijd omdat alle foto's natuurlijk weer gekopieerd worden. (grote Library) Bestaat er niet een snellere methode om alleen de toegevoegde foto's in de Libr. van iMac te laten toevoegen aan de Libr. van de MacBook? Ik heb de MacBook Alu zonder firewire, zodat de tussen stap met de HD noodzakelijk is. Op zich uiteraard geen groot probleem, maar we willen alles sneller, sneller!

Met een programma als [url=http://www.econtechnologies.com/pages/cs/chrono_overview.html]ChronoSync[/url] kan dat.

Of met Carbon Copy Cloner.
Zie I want to backup my important data to another Macintosh on my network.

Hoe verbind ik dan mijn iMac aan mijn MacBook? Zodat ChronoSync ook mijn Macbook ziet?

Ik neem aan dat je beide Macs aan je (draadloze) netwerk hangen. Je kunt de synchronisatie over het netwerk doen. Omdat alleen de verschillen opgestuurd worden, is het nadeel van de lagere snelheid (van het netwerk) dan nog te overzien.

Bedankt, dat is het. Werkt perfect!