iPhoto plugin

Laatst zag ik een interessante plugin voor iPhoto, waarmee je meteen 'gewone' foto-cd's kunt maken (dus niet de bibliotheek-cd's van iPhoto zelf). Het lukt me echter niet om plugin's toe te voegen of te verwijderen. Ik kies: iPhoto > info > open plugins en alles is daar grijs. Ik zie wel twee buttons Voeg Toe en Verwijder. Wie weet hoe ik plugin's handmatig via het info-scherm kan toevoegen? Ik heb uiteraard de rechten, die je onder in het info-scherm ziet op verschillende manieren ingesteld. Niets hielp tot nu toe.

Hankie

Plugins in Iphoto voeg je toe op volgende manier. Ga naar het Iphoto icoon en crtl-click er op. Kies voor Toon info en ga dan naar Plugins. Daar kan je dan toevoegen en of verwijderen.

[quote:ad2e570b95="hankie"]Laatst zag ik een interessante plugin voor iPhoto, waarmee je meteen 'gewone' foto-cd's kunt maken (dus niet de bibliotheek-cd's van iPhoto zelf)[/quote:ad2e570b95] Waar zag je die Plugin? En was-ie gratis?

Control-klik in de Finder op iPhoto en kies Toon pakketinhoud. Kies de map Contents en vervolgens de map Plugins. Plaats of verwijder hier wat je wil. Zorg wel dat je erbij kan (qua krechten). Overigens: over welke plugin hebben we het hier. Die wil ik ook wel hebben. :D