iPhoto probleem.

Wie, o , wie kan mij helpen ??? Als ik een advertentie wil plaatsen bij Marktplaats, eBay of 2eHands en andere site's en ik wil er een foto bij plaatsen, klik ik "BROWSE" en dan verschijnt een map van iPhoto waar ik op kan klikken, en dan op het bewuste nummer klik, opent het fototje in het klein en het nummer verschijnt in de advertentie, enz Dit heb ik altijd zo gedaan, en altijd zonder probleem. Maar sinds een paar dagen verschijnt als ik klik op het nummer van de foto wel het fototje in het klein maar met de tekst : "ALIAS" en slechts " 4kb ", terwijl de foto's in fotoshop bijv. 150kb zijn of meer. Wat ik ook doe, het blijft ALIAS en 4kb, terwijl ik dit al vele tientallen keren goed heb kunnen doen. Wat kan er mis gegaan zijn ??? :oops:

[size=18:e1b75c86f6][color=red:e1b75c86f6]HS-L:
ik heb de titel even aangepast, voortaan even op letten a.u.b.[/color:e1b75c86f6][/size:e1b75c86f6]

sleep de foto vanuit iPhoto eerst naar je desktop en gebruik die dan.

Wat een geweldige titel heb je bedacht... :x

Het lijkt me dat je de thumbnails hebt geselecteerd in plaats van de originelen, dus je moet met "browse" even naar de juiste map gaan. In de Finder kun je wel even kijken waar de originelen staan zodat je weet waar je moet zoeken. ( ~/library/iPhoto/....)

[quote:179ad17a6b="Napsju"]Wat een geweldige titel heb je bedacht... :x[/quote:179ad17a6b]

OT: ben nu toch wel erg benieuwd naar de oorsronkelijke titel…

file aan de andere kant wegens kijkers