Iphoto "slideshow" - slideshow werkt niet

Ja het onderwerp is heel duidelijk.Eigenlijk werkt alles van iphoto en ik heb zelfs sinds kort een boek genaamd "Iphoto the missing manual"maar het probleem kwam er niet in voor. Als ik de slideshow start dan loopt deze vast na twee foto's je ziet dan nr 2 met nr 1 half doorzichtig.muziek blijft gewoon doorlopen .Maar Iphoto kan niet gestopt worden ook gen forced quit.Alleen reset button(heb ik een hekel aan in X) Wie weet waar het aan kan liggen. Nog meer RAM ik heb al 768mb. ???  ???

Aljo

[quote:post_uid0="jamba"]Ja het onderwerp is heel duidelijk.Eigenlijk werkt alles van iphoto en ik heb zelfs sinds kort een boek genaamd "Iphoto the missing manual"maar het probleem kwam er niet in voor. Als ik de slideshow start dan loopt deze vast na twee foto's je ziet dan nr 2 met nr 1 half doorzichtig.muziek blijft gewoon doorlopen .Maar Iphoto kan niet gestopt worden ook gen forced quit.Alleen reset button(heb ik een hekel aan in X) Wie weet waar het aan kan liggen. Nog meer RAM ik heb al 768mb. ???  ???

Aljo[/quote:post_uid0]
Hoi Aljo

Wat raar dat het bij jou niet werkt, nu moet ik beginneling jou vertellen, dat het niet aan je geheugen ligt (althans aan je macgeheugen  :p ), ik heb veel minder en het werkt perfect.

Hoewel ik de oplossing niet voor je hebt, wilde ik je wel laten weten, dat het ook probleemloos kan werken. Overigens niet lullig bedoeld.

Suc6 ik hoop dat het bij jou ook nog gaat werken, want is best gaaf die slideshow.

M.A.A.

Inderdaad een bizar probleem, je kan even proberen of de Slide Show in "Voorkeuren > Schermbeveiliging" werkt.

Adriaan

Adriaan ik heb geen problemen met de slideshow /screensavers maar puur met een deel van iphoto. ik ben in het gelukkige bezit van een imac dv 400 mischien is dat het probleem.Mijn macvriend Andreis die tijdelijk bij me logeert heeft een snellere .We zullen 'ns zien.

Anja no problem hoor volgend jaar heb ik weer een snellere dan jij …lekker puh… :slight_smile:  :)  :)

Aljo

[quote:post_uid0="jamba"]Adriaan ik heb geen problemen met de slideshow /screensavers maar puur met een deel van iphoto.

Anja no problem hoor volgend jaar heb ik weer een snellere dan jij …lekker puh… :slight_smile:  :)  :)

Aljo[/quote:post_uid0]
Hoi Aljo

Ik kan dit niet helemaal volgen.
Het onderwerp heb je genoemd, slideshow werkt niet, in je bericht, zet je ook netjes slideshow werkt niet.
Als ik oa. dan zeg dat het bij mij werkt, en Adriaan vindt dit ook bizar, geef je als reactie, slideshow werkt wel, maar iPhoto doet het maar deels, sorry kan het even niet meer volgen!!

Geef niet dat je dan een nieuwere, mooiere en grotere hebt, tegen die tijd, is de mijne haast een oldtimertje onder de macjes hahahahahahaha

mijn appeltje

Nou wat ik bedoel; Adriaan bedoelt de screensaver optie in systeem voorkeuren.Ja die werkt gewoon maar de diashow in iphoto loopt vast na anderhalve foto . Ja dat ik een nieuwe mac wil kopen dat is zeker.Ik had hem al gehad als ik niet zoveel software e.d. had gekocht. :p Aljo