iPhoto update 5.0.3 uitgebracht

Nu in de Software update, iPhoto, 41MB groot.

Bij mij niet, kan dit komen omdat ik geen tiger heb?

[quote:e388a9d022="1234567890"]Bij mij niet, kan dit komen omdat ik geen tiger heb?[/quote:e388a9d022]Ik heb Panther en iPhoto 5 en bij mij staat hij er wel...

Of je hebt geen iLife '05.

[quote:610f45b42c="MacAngel"][quote:610f45b42c="1234567890"]Bij mij niet, kan dit komen omdat ik geen tiger heb?[/quote:610f45b42c]Ik heb Panther en iPhoto 5 en bij mij staat hij er wel...[/quote:610f45b42c] He, dat is vreemd. Ik zal mijn mac zo even rebooten. Misschien dat de iPhoto update dan beschikbaar is :)

Boeiende Update..

Mn RAW foto’s uit mn EOS350 worden nog steeds niet gepakt.
Maar dat is denk ik ook meer een Tiger issue dan iPhoto issue…

Mijn iPhoto crasht sinds deze update voortdurend. Gewoon spontaan als ik niets doe maar ook tijdens het openen van foto's etc.

Iemand anders daar ook last van?

Gisteren iPhoto 5 geinstalleerd en direct ge-update naar 5.0.3. Had na de eerste import ook crash problemen. (Bij mij was het bij rechtopstaande foto's)

Na 4 crashes heb ik iPhoto opgestart met :apple: - alt ingedrukt.
Je krijgt dan de optie de iPhoto bibliotheek opnieuw op te bouwen.

Ik heb de eerste en de derde optie aangevinkt (kleine iconen en hele iPhotobibliotheek opnieuw opbouwen) hierna was het crash probleem verdwenen. Alleen klopten de tumbnails niet met de orientatie van de grote foto’s. Nu loopt er een: “Bouw grote iconen opnieuw op” nog 2 uur te gaan (14000 foto’s)
Ben benieuwd wat het op gaat leveren. Ik heb gelukkig een backup in iPhoto 4 formaat :wink:

Na de "bouw grote iconen opnieuw op" draait iPhoto weer als een zonnetje!