iphoto volledig scherm

Is het mogelijk om in iPhoto 1 foto te selecteren en deze op het volledige scherm te laten zien? Dus het zelfde beeld als je krijgt als je een diavoorstelling weergeeft.

Jasper050

Grappig, die vraag heb ik een paar weken geleden ook gesteld. Het antwoord was toen: nee. Dus, sorry! :lol: Maar het is wel vreemd dat het niet kan. Lijkt me toch niet al te moeilijk om te maken. Windows kan het ook dus.....

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=595105&highlight=fullscreen#595105

effe als bureaubladfoto gebruiken?

Maak een nieuw album, sleep die ene foto daarin, start de slideshow...

[edit] selecteer wel dat ene album natuurlijk en stel de slideshow in als loop [/edit]

Beste Jasper050,

Waarom zou dat niet kunnen, je selecteerd een foto en kiest vervolgens diavoorstelling,
Ik heb het zojuist geprobeerd en het werkt perfect, of ik begrijp je vraag niet helemaal.

Peppie

[quote:26fbc55da6="Mac-Eddy"]effe als bureaubladfoto gebruiken?[/quote:26fbc55da6]

Zo zou ik het ook voorlopig doen.

Het kostte mij ook enige moeite om aan iPhoto te wennen na mijn overstap van Windows, waar ik programma's als ACDSee gebruikte. Maar ondertussen vind ik het programma erg handig en mooi, zeker in combinatie met Photoshop Elements.

iPhoto vraagt om een iets andere manier van denken en werken, in vergelijking met de meeste fotobeheers en -bewerkingsprogramma’s. Dat een digitale foto eigenlijk uit pixels bestaat wordt subtiel voor de gebruiker verborgen gehouden. Het is onmogelijk om een foto op een exact ingesteld zoomniveau (100%, 50%, …) te bekijken, en om een foto full-screen te zien moet je de slide show gebruiken. Dat zijn iets meer handelingen dan misschien nodig is, maar de foto’s worden wel altijd prachtig weergegeven, en het is erg handig om bijna niet te hoeven nadenken over pixels en resoluties.

ok met diavoorstelling had ik ook al ondekt, had gehoopt dat er misschien een comando voor was om het in een keer te doen.

Jasper050