Iphoto vraag

Als je in iPhoto (btw echt top programma )in het orden venster bent, zie je daar onder die catagoriën zoals famillie en feest. Weet iemand hoe ik iets in die lege vlakjes kan invullen?? Het is vast iets heel simpels, maar ik zie het niet :-(

Hmmmmmmm, nu stel je ineens een vraag die me doet opmerken dat ik in iPhoto2 die categorieen niet meer tegenkom. Dus ik kan je niet helpen want ik weet dat ik het ooit gedaan heb, maar het zit niet meer in iPhoto2 dus vanaf zaterdag kan het geen probleem meer voor jou zijn. Ze zijn toch vershwunden

Hoe kom jij aan iPhoto 2????????????

euh die stond plots op mijn mac :oops: klinkt dat geloofwaardig? 8)

De oplossing is eenvoudig. Ga in het menu Wijzig naar Bewerk trefwoorden (Appeltje K) en vervolgens kun je de buttons naar eigen voorkeur invullen.

Overigens biedt iPhoto 2 wel degelijk de mogelijkheid om met categoriën of labels te werken, zij het op een andere, makkelijkere manier, zo lijkt het.
Zie onderstaande info op de site van Apple:

[img:d4aed9cf3a]http://a772.g.akamai.net/7/772/51/9c032b0c190f51/www.apple.com/iphoto/images/organizekeywords_113002.jpg[/img:d4aed9cf3a]

Organize by keywords
iPhoto 2 lets you categorize your photos — and make them searchable — by keyword or comment. Keywords are essentially labels (like family, sports, school, pets and so on) you can assign to different categories of photos, and comments are the captions you write for individual photos. They come in handy when you’re looking for a particular photo, since iPhoto 2 lets you find the photos you want by keyword, or by searching for any of the words or phrases in your comments.

Succes,

Gaston Melis

Dank je wel. ik wil ook iphoto 2!!!

[quote:808ba5e487="MacAttack"]euh die stond plots op mijn mac :oops: klinkt dat geloofwaardig? 8)[/quote:808ba5e487]Mijn naam is [size=18:808ba5e487]Haas[/size:808ba5e487] en ik weet nergens van? :innocent: