iPhoto ziet camera niet

heb canon A70, als ik deze aansluit zou iPhoto op moeten starten: - dit gebeurt dus niet - als ik iPhoto zelf opstart ziet deze de camera niet

alle software en drivers geinstalleerd incl. de laatste update van canon

foutje misschien bij de instellingen?

weet iemand oplossing/controlemogelijkheden??

thanks

Stomme vraag misschien, maar zit er een CompactFlash-card in die camera? Die herkend iPhoto n.l. altijd. Eigenlijk zou je geen speciale drivers nodig moeten hebben zoals jij die geinstalleerd zou hebben. Hou me op de hoogte ik ben erg nieuwsgierig naar de oplossing.

zit er wel degelijk in, een 256 van Dane-Elec, zal hem echter vervangen door een 16 mb van Canon, misschien zit daar de fout/probleem.

Uhh niet dus, ook nu wordt hij niet gezien.

Nog suggesties?

wellicht opgelost. heeft waarschijnlijk te maken met een instelling op de camera. nl opname of weergave bij opnamestand wordt hij wel herkend

Snap er niets van, mijn ervaring is dat als de camera niet compatibel is, (wat bij jou volgens Apple niet het geval is) deze toch herkend wordt door de aanwezigheid van de CFcard. Op de mac zit n.l. software die deze card herkend en die wordt toch in de meeste camara's togepast. Heb je misschien bij het installeren van 10.2 een speciale installatie gedaan ipv de standaard en alle extra's zoals diverse drivers weggelaten? Tis maar een suggestie en misschien kan je er niets mee, maar hou me op de hoogte.

:D itse simple :D

[quote:d790d93f3d]zit er een CompactFlash-card in die camera? Die herkend iPhoto n.l. altijd.[/quote:d790d93f3d]

niet altijd.

ik heb een kodak DC3800 en hiervoor heb ik bijzondere drivers moeten installeren.

Raar, ik heb verschillende camera's geprobeerd die niet door Apple ondersteund werden, die pas herkend werden toen ik er een CFcard in deed.