iPod 1GB kan je nog niet registreren

website is nog niet aangepast :o

[quote:a19a35db8f="monsterke"]website is nog niet aangepast :o[/quote:a19a35db8f] Wat bedoel je met registreren? Hij staat toch in de Store en op de site?

dat jeje ipod nog niet kan registreren... je kan die dingen toch laten registreren ofzo iets? Misschien wordt dat bedoeld

Oei! En wat nu? :lol:

[quote:c80f50c7eb="Rimsic"]dat jeje ipod nog niet kan registreren... je kan die dingen toch laten registreren ofzo iets? Misschien wordt dat bedoeld[/quote:c80f50c7eb]

Hoezo registreren? Wat moet je eraan registreren dan??

Zodra je een mac product koopt kun je deze online registreren en koppelen aan je Apple account. Waarschijnlijk is die pagina nog niet aangepast en kun je daar nog niet kiezen voor je optie om een iPod nano 1 gig te registreren...

ok weer iets geleerd.

Even een vraagje over dat registreren:

Ik heb zelf sinds kort een nano 2GB, en nog niet geregistreerd.

Kan je die wel registreren, en wat zijn de voordelen daaraan?

Ik download nooit muziek via iTunes, gebruik het wel, heb daarnaast wel een Apple acount. :slight_smile:

[quote:419fc3f588="sailingsimon"]Even een vraagje over dat registreren:

Ik heb zelf sinds kort een nano 2GB, en nog niet geregistreerd.

Kan je die wel registreren, en wat zijn de voordelen daaraan?

Ik download nooit muziek via iTunes, gebruik het wel, heb daarnaast wel een Apple acount. :)[/quote:419fc3f588]
geen idee wat de voordelen ervan zijn, maar zo’n lijstje met wat je in bezit hebt staat wel stoer op de Apple site :apple:

Zodra je je iPod wil laten repareren of vervangende oordopjes nodig hebt etc. heb je een apple account nodig en dan is het altijd handig als je je iPod ooko geregistreerd hebt

Klik hier om een product te registreren…