iPod 30GB start automatisch op.

Hi,

Mijn iPod van 30GB Video, start soms automatisch op, ik heb er nu speciaal op gelet, als ik naar school ga, en ik steek hem in mijn speciaal zakje (dat erbij was), en doe het op “LOCK” (HOLD); springt hij soms op. Derstraks had ik even tijd, en wou dat even testen, en als ik er mee rustig aan op en heen “schud” dan spring die op, ook al staat die op het HOLD. Is dat een fout? Ik heb het pas sinds een paar weken, en heb hem toch al sinds Januari gekocht.

Danku :slight_smile:

Klinkt als een productiefout... terug naar de winkel ermee.

garantie ? :roll:

kijk misschien eens eerst of je niet je wekker hebt opstaan, dat was zo iets waar ik mij ooit ook zorgen om maakte, want als ik wakker werd stond de iPod altijd aan :)

Kijk daar maar eens eerst na voor je jezelf misschien lichtjes belachelijk gaat maken in een Apple winkel :stuck_out_tongue:

(Serieus hé, het was mij ei zo na overkomen)

Heb hem in Nederland gekocht, net over de grens, dorpje aan Sluis... Ik heb nog vast en zeker garantie. [/u]

[quote:efd527350d="petermac"]kijk misschien eens eerst of je niet je wekker hebt opstaan, dat was zo iets waar ik mij ooit ook zorgen om maakte, want als ik wakker werd stond de iPod altijd aan :)

Kijk daar maar eens eerst na voor je jezelf misschien lichtjes belachelijk gaat maken in een Apple winkel :stuck_out_tongue:

(Serieus hé, het was mij ei zo na overkomen)[/quote:efd527350d]

Die wekker zal vast niet aangaan door aan je iPod te schudden?!
Of is dat een nieuwe gimmick van Apple?

Is het die wekker die bij "tijd" staat? Waar ik de verschillende tijden kan zien over heel de wereld? Want daar staat alles af.

Owh jah? Heeft Apple eigenlijk een "hotline"? waar ik naar kan telefoneren? Ik vertrek 2 juli op reis, dus ik doe niet graag mijn iPod binnen voor reparatie, omdat ik hem waarschijnlijk toch niet op tijd terug heb, dus ik wil even vragen of er geen andere oplossing is voor dit probleem.

*UPDATE*

Ik heb mijn iPod woensdag binnen gebracht, nu zijn we maandag, en heb hem al terug (5dagen later). Er zit een brief van Apple bij, dat er geen fouten zijn gevonden aan het apparaat en aan de batterij. Ik start mijn iPod op, probeer nog eens of de fout weg eens, ik schud mijn iPod zachtjes terwijl die afstaat, en jah hoor, hij springt weer op! :frowning: Fout nog altijd daarn wat kan ik doen? Nog eens sturen?

Begint hij dan te spelen of gaat de schermverlichting gewoon aan? :?

Hij springt gewoon op, niet spelen. Ik heb nu ook al de verlichting compleet uitgezet, omdat als die blijft aanstaan, is mijn batterij om 30min weg :(

Heb je de laatste iPod Updater er al is opgezet?

Ik heb een gelijkaardig “probleem” met mijn iPod, het allereerste model (5GB). Hij licht soms op om 24u 's nacht (stipt) of wanneer je de oortjes inplugt.

Jij hebt waarschijnlijk je wekker opstaan, als dat om 24u snachts is? Bij mij is het random, gewoon als je schud! Bij je oortjes is dat altijd denk ik?

Neenee, de schermverlichting springt gewoon aan dan, niks te zien op het display.

Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel, en een nieuwe eisen. :innocent:

Gekocht in Nederland, als ik wil ruilen dervoor, moet ik zo een slordige 250KM rijden dervoor :(

iPods kun je overal binnenbrengen voor gratis reparatie (binnen de garantietermijn). :D