Mijn ipod 3de generatie blijft maar herstarten.
hij was uit gevallen en ik deed hem weer aan. over het opstarten deed hij heeel lang dus ik dacht dan herstart ik hem weer.
toen deed hij er nog lang over maar oke ik heb gewacht. ik kreeg het menutje “language”.
dit vond ik al heel raar maar oke was in goede moed.
toen kwam ik weer in het hoofdmenu en zocht even naar een liedje, ik kom in mijn afspeellijst HELEMAAL leeg :S. Dit verbaasde mij heel erg want er stond nog al wat op.
ik keek toen bij Info en daar stond/staat [b:3ffe058147]nummer: 0[/b:3ffe058147] en bij [b:3ffe058147]beschikbaar: 3.2 GB[/b:3ffe058147] terwijl ik een 15 GB ipod heb.
nou ja ik dacht het zou wel een foutje zijn en ik herstart hem gewoon even.
Na dit gedaan te hebben kwam ik weer in het menutje “language” en alles was het zelfde.
Dit vond ik wel heel raar. Alla ik ben direct naar de apple store geweest en zei zeiden dat ik hem thuis even aan de computer moest doen en kijken wat hij dan deed en eventueel een nieuwe update erop zetten. Maar de nieuwste staat er al op.
Ik kom thuis sluit hem op de imac aan en ik krijg een apple logo’tje op scherm te zien.
daarna kreeg ik een schijfje te zien met een vergrootglas erbij.
dat logotje bleef maar even en toen ging hij weer weg.
ik heb nu nog steeds het apple logo op mijn scherm en hij herstart de hele tijd. zelfs als die aan computer ligt:S
niet meer grappig!
ook als je hem loskoppeld blijft hij herstarten en herstarten. dat doet hij Nu om 16:15 al ongeveer een half uur
hij heeft al een paar keer gezegd dat de batarij op is maar toch herstart hij maar door.
wat kan ik er tegen doen dat hij niet meer herstart en hem weer op de computer zie??
er is trouwens verder niks mee gebeurd zoals vallen ofzo…
Alvast bedankt!!