iPod 40G Clickwheel YEAAH

Eindelijk gekocht

Alles werk perfect. Opladen, iTunes -> alles erop. OSX Pather erop, iCal, Adresboek Snel sneller snelst.

Blij dat ik deze heb. En dat Click wheel is te gek. Alles met je linker duim!

Ik heb alleen geen hoesje (weet nog niet wat te doen, de meningen zijn verdeeld weet ik)

Waar heb heb je hem gekocht. Ik was afgelopen zaterdag bij een macwinkel in amsterdam en die hadden hem nog niet. Hij is dus nu leverbaar:)..?

Applestore

19 juli besteld
20 juli betaald (girotel)
26 juli bezorgd
27 juli helemaal klaar

Toch nog een week overheen gegaan dus.

Ik heb hem ook en vind hem erg prettig functioneren. Ik vind alleen jammer dat 40G betekent dat je 37,2G kunt gebruiken. Dat scheelt toch een tiental cd's. Verder een fantastische speler.

Heb je hem al vol dan??

Nee, maar dat zal niet lang meer duren. Ik ben mijn hele cd collectie aan het overzetten dus ben bang dat ik ruimte tekort kom.

Die @#$$#@ TNT! Afspraak was dat ze vandaag langs zouden komen. Nou niet dus!!!!!!! :evil:

Zucht, nog een nachtje slapen en dan kan ik ook mijn 4e generatie ipod 20GB vasthouden…

Bij mij kwamen ze laatst pas om 20:00 langs!! Hele dag thuis gezeten, zitten wachten. Ga ik om 1930 de honden uitlaten komen ze langs!! (was overigens niet bij de iPod) Kom je thuis om 20:15 vind je zo'n briefje in de bus moet je nog tot de volgende dag 15:00 wachten voordat je het op kan halen.

Ik heb ook tot 16.45 gewacht op TNT. Na gebeld te hebben bleek dat ze helemaal niet langs zouden komen (2e aanbieding) en kon ik het pakje ophalen bij een depot !

Bij ons in Bilthoven doen ze sowieso niet aan tweede aanbieding.

[quote:4700ae3627="boekeloo"]Eindelijk gekocht

Alles werk perfect. Opladen, iTunes -> alles erop. OSX Pather erop, iCal, Adresboek Snel sneller snelst.

Blij dat ik deze heb. En dat Click wheel is te gek. Alles met je linker duim!

Ik heb alleen geen hoesje (weet nog niet wat te doen, de meningen zijn verdeeld weet ik)[/quote:4700ae3627]

Vind je hem niet te groot de 40 G? Of valt het wel mee. Volgens mij is ie in ieder geval groter dan de 3G 20G

Ik had vandaag de iPod mini in handen en vind het ontwerp wel erg goed en stevig. Oogt veel steviger dan de grotere iPod. Ik denk toch dat de volgende generatie grote iPods helemaal dezelfde vormgeving als de mini iPods zal krijgen vanwege de stevigheid.

Ik heb wel erg veel zin om de 4G aan te schaffen, maar heb dan de 1-e generatie en de 3-e generatie al. Nu dan ook (?) de 4-e generatie en ik wil eigenlijk ook de mini iPod. De zilvere uitvoering is denk ik toch de mooiste is bij een powerbook. Of is dat hebberig? Iemand interesse in de 1-e G en de 3-e G met PP en ACC? Zal ze in tweedehansmac plaatsen.

Verder heb ik al heel wat discussies gelezen over de docks van de 3G en de 4-e G en dat die niet compatable zouden zijn, maar toch wel passen etc. Iemand daar verder nog nieuws over? Ik neem aan dat de 1 op 1 itrip en de dictafoon over kunnen? iemand uitsluitsel? (trouwens er is ook een itrip voor de mini).

Is er trouwens al een goed hoesje voor de mini iPod (zoals voor de grote broer)/ dat armding vind ik suf. Of iets waarmee je hem om je hals kan hangen of zo?

Tenslotte heb ik de indruk dat de batterij verder hetzelfde is als van de 3G en alleen de software bepalend is dat de batteriij 12 uur mee gaat. Als zoun atuurlijk wel een butstreek zijn en een onnodige belasting voor het milieu. kan iemand daar een mooie hack voor maken dan? Enfin, die 12 uur zou bij mij de dooslag geven om over te stappen.

Succes met je 40G 4-e G super iPod!
:wink:

Dank je.

Ik heb ook gedacht aan de mini, maar ik vind hem aan de kleine kant. Mijn iTunes is groter dan de 4 GB.

Verder wil ik hem ook gebruikten als externe harde schijf op vakantie. (Back up van belangrijke file van iBook) en in nood als opstartschijf!! (kost ook 3 GB)

Ik val ook voor de mini omdat ie zo klein is, maar ja … misschien later…

[quote:8c439296a9="boekeloo"]Dank je.

Ik heb ook gedacht aan de mini, maar ik vind hem aan de kleine kant. Mijn iTunes is groter dan de 4 GB.

Verder wil ik hem ook gebruikten als externe harde schijf op vakantie. (Back up van belangrijke file van iBook) en in nood als opstartschijf!! (kost ook 3 GB)

Ik val ook voor de mini omdat ie zo klein is, maar ja … misschien later…[/quote:8c439296a9]

als ik jou was zou ik dan voor de 20 gig gaan, 70 euro duurder en 5 x meer opslag, dat is makkelijker, ene de iPod is ondertussen niet VEEL groter dan de mini

Ja maar ik heb al een 40GB, dan is zo'n mini wel cool toch ....

Kan jij er niet eentje voor me meenemen uit de USA??
Groen graag

Heb zelf de 20 gb iPod 3e generatie maar verkoop hem morgen aan een klasgenoot van me. Gelijk even langs de Machouse om te kijken als de zilvere mini er nog is, zal wel uitverkocht zijn denk ik. Vraag me ook eigenlijk af hoe het zit met die hoesje voor de mini want het zal wel zonde zijn als er gelijk krassen op komen aangezien er geen hoes bij zit.