Ipod 40GB?

Hoi allemaal ik zag op deze website [url]http://www.exell.be/website_nl.lasso?sess=D5F6CE240efdd20C06Xwh360391B&module=Products_Detail1&PIid=M9268ZR/A&cat1=PERI&Ver=L[/url]

een ipod 40GB te koop, maar volgens apple bestaat dit model niet iemand een verklaring hiervoor?

Nou, dat is heel simpel Hij is pas bij Apple uit de iPod serie gehaald, en waarschijnlijk heeft dat bedrijf er nog een paar in zijn/haar Magazijn

ok bedankt btw waarom hebben ze dat weggehaald uit productie? Hoe groter een ipod zijn diskspace hoe beter of ben ik hier mis?

[quote:3527f87c3d="basiel"]ok bedankt btw waarom hebben ze dat weggehaald uit productie? Hoe groter een ipod zijn diskspace hoe beter of ben ik hier mis?[/quote:3527f87c3d]

Nee er kan alleen meer op. Hij hoeft niet meteen beter te zijn.

bedoel hoe beter voor de eindgebruiker je kan nooit genoeg opslag hebben he ;-)

Mijn punt is dus de concurrentie heeft wel mp3 spelers met een HD grootte van 40GB waarom is apple dan gestopt met deze te maken?

Apple wil hun iPod Photo wat meer verkopen. Die is te krijgen als 30 en 60 Gb. De normale iPod is alleen nog als 20 Gb te krijgen.

Je hebt nu dus de keus uit 20, 30 of 60. Waarbij je dan de dure iPod Photo 60 moet kiezen als je aan 30 Gb niet genoeg hebt. Slimme zet dus.

waarom niet gewoon zo: iPod: 299 € iPod photo 30 GB: 349 € iPod photo 40 GB: 399 € iPod photo 60 GB: 449 €

de (oude) 40 Gb was ook dual platter, maw dikker dus (zoals de 60). nu is alleen de 60 nog dik.

de photo 30 is ook dikker als de 20 gb hoor

ik heb nog een dikke photo 40 gig ...

helaas net 2 weken voor de prijs daling gekocht :frowning:

Scheelt het nu echt veel in dikte, een iPod met een dual-HD of een enkele HD?

[quote:a654882df1="itachi"]de photo 30 is ook dikker als de 20 gb hoor[/quote:a654882df1] het scheelt echt superweinig, want me 30gb photo, past gewoon makkelijk in iSkin 20Gb

[quote:3bf2521992]Scheelt het nu echt veel in dikte, een iPod met een dual-HD of een enkele HD?[/quote:3bf2521992]

Enkele millimeters in de dikte.
Je denkt dat je het niet voelt, maar helaas:mijn l0gb photo voelt af en toe toch wel lomp aan… :frowning:

Nu ja, 40 Gig uit de reeks nemen was een logische zet.. Ik denk echt wel dat ze the original ipod van 20 gig er ook uit gaan wippen, zodat je alleen nog een photo kan kopen... Is ook een beetje te zien aan het geringe prijsverschil tussen de 20 gig en de 30 gig photo..

Ze willen de gewone iPod er uit halen is mijn theorie!

Ik ben in elk geval blij met mijn iPod Photo 40 Gb, die ik vorige week heb gekocht. Eindelijk het geld voorhanden, want ik wilde al sinds de introductie één kopen :) (Je leest het, ik ben helemaal blij!)