iPod 4G crasht op file transfer

Ik heb sinds een week grote problemen mijn mijn iPod 4G 20GB. Sinds een week kan ik geen enkel file transfer van of naar de iPod afronden. Elke keer loopt de iPod vast.

Ik hoor 2x een tik van de HD van de iPod en daarna loopt deze vast. Ook het beeldscherm van de iPod staat stil en doet niks meer. De iPod reageerd ook nergens meer op. Alleen een restart bied dan nog uitkomst.

De ipod is van Dec 2004. Ik heb al een restore gedaan maar iPod crasht meteen weer. Kan ik hier nog iets mee doen of moet ik ‘alweer’ aanspraak maken op mijn garantie?

Volgens mij is je write-kop van de HD kappot, ik vrees dat je terug aanspraak moet maken op je garantie.

dat lijkt erg op mijn probleem... ik heb een 4g 40GB, maar precies dezelfde problemen.. ik heb al zo'n beetje alles geprobeerd... en ook ik begin te vrezen dat er niets anders op zit dan terug sturen van het apparaatje... tenzij iemand dit probleem heeft weten op te lossen met zijn of haar ipod?

(zie mijn topic http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=56997)

dit probleem heb ik al 3 x gehad met mijn 4G en het betekend dat je aanspraak komt aan het doen op de garantie, feit is dat je iPod gewoon kaduk is.

Nou fijn weer. Das al de 2e keer dat ik mijn iPod moet laten vervangen. :cry: