ipod 4gb

ik hebeen ipod van de eerste generatie waar het aantal gb nog niet opstaat... dus is het 4gb

zijn er daar al problemen mee geweest?

Als je de iPod aan je Mac of PC hebt "gekoppelt," druk dan op het iPod icoon waar de naam bijstaat die je aan je iPod gegeven hebt. Onderaan in zilveren balk van iTunes staat het totaal aantal GB wat je overhebt, en wat je al gebruikt hebt. Succes.

[quote:3e45a551b4="bunny"]ik hebeen ipod van de eerste generatie waar het aantal gb nog niet opstaat... dus is het 4gb

zijn er daar al problemen mee geweest?[/quote:3e45a551b4]

kijk eens eerst hier

Wat is het probleem eigenlijk? Want ik begrijpt het niet echt.

De eerste iPod heeft 5 GB, de mini heeft 4 GB als eerste model... En verder is je vraag wel ERG algemeen... Het zal best dat er mensen zijn geweest die problemen er mee hebben gehad. Het belangrijkste is de batterij, bij de eerdere modellen was daar nogal wat over te doen. En aangezien die dingen toen al niet zo'n fantastische capaciteit hadden, zal daar nu niet veel meer van over zijn, lijkt me :? Voor de rest zal je maar even moeten zoeken op Google... Daar zal je lijk mij meer vinden dan op deze manier.

weet er iemand of dit te vertrouwen is? roze ipod waar er niets op staat(van gb) touchscreen is kappot maar er zit een afstandbediening bij hij is van 2004 dus waarschijnlijk eerste generatie

zouden jullie dit kopen??

waarschijnlijk niet maar het ligt natuurlijk aan de prijs...

voor een tientje zou ik hem wel overnemen

[quote:0d2f9803a0="Tinnieman"]waarschijnlijk niet maar het ligt natuurlijk aan de prijs...

voor een tientje zou ik hem wel overnemen[/quote:0d2f9803a0]dus volgens jou is dat niet te vertrouwen de prjis is 85€

dat vind ik inderdaad te duur voor een mini die gedeeltelijk kapot is en waarvan de accu twijfelachtig is...

was dat niet het geval dan vond ik het wel een mooie prijs.

[quote:f8eb5f5308="Tinnieman"]dat vind ik inderdaad te duur voor een mini die gedeeltelijk kapot is en waarvan de accu twijfelachtig is...

was dat niet het geval dan vond ik het wel een mooie prijs.[/quote:f8eb5f5308]ja ik ben ook bang want als de ene knop ni werkt dan denkek: oe lang werken die anderen dan nog??

thx voor alle uitleg é

grtz[quote:f8eb5f5308][/quote:f8eb5f5308]