iPod advertentie achterpagina Parool

Hi Maccers,

Heeft iemand die iPod advertentie achterop het Parool gezien op 29-7? Mooi he! :smiley:
Als er nog proffesionals zijn die er commentaar op kunnen leveren…GRAAG!
Het was mijn eerste kranten advertentie en er zullen vast wat foutjes inzitten, laat even weten wat er anders aan had gekund. Daar leer ik ook weer van. Mijn punten tot zover:

-Clickwheel van de witte iPod is helemaal wegevallen. Had hem iets donkerder moeten maken.
-Helaas was het niet mogelijk om de onderste drie onderdelen (logo’s en plattegrond) ook mooi centraal te plaatsen. Het is nu een beetje uit balans met de rest. Dit komt ook door de vorm van de logo’s. De ene is lang en plat, de andere is vierkant. Heel lastig mooi bij elkaar te plaatsen.

Maar ok…kritiek graag!

Kan iemand hem even posten ?

Wil hem graag zien!

Daaf

Heb geen parool maar wil hem ook graag zien!

Kun je misschien even een jpeg posten? Ik ben benieuwd!

Ben ook zeer benieuwd :lol: Post je hem even??

Groeten,
Didier :apple:

Ik vind hem wel ok.

Enig puntje van kritiek dat ik bedenken kan is dat het kaartje met daarop de locatie van de applestore, niet in het midden staat. Maar da’s logisch door de dingen die ernaast moeten staan.

Tijdens mijn werk heb ik de advertentie gezien, en had het er nog over met een collega van me.

Zo uit mijn hoofd vond ik de plattegrond niet optimaal, maar het was druk in t restaurant.

Verder vond ik t een mooie reclame, maar dat was dan ook gedeeltelijk door het product.

let me see!!!!

heb iemand weleens zo’n kutreclame van mediamarkt en shit gezien

daar bieden ze nu nog een 3 generaties oudere ipod aan voor de zelfde prijs van een nieuwe ipod photo…

TUIG!!! :stuck_out_tongue:

Ben helaas niet in de gelegenheid om hem te posten vandaag. Om een uur of 5 ben ik weer terug en dan zal ik hem even neerzetten. Leuk al die nieuwsgierige mensen. :lol:

sjongejonge, lekker hoor. Valt onder de noemer vette worst :wink:

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je advertentie :D

Aaaahhhh, een uur of vijf pas? Moeten we nog zolang nieuwsgierig blijven?

fjuuuw, je houd ons nu wel heel erg in spanning, het is al kwart voor zes en nog steeds niks gezien van de achterpagina van het parool..

Wanneer mogen we hem zien :innocent:

Didier :apple: .

18:10... nog immer nix... *grmbl*

Ghhhh, als er ook even gewacht moet worden...

Ok, hoe plaats je een afbeelding? Ik kom er even niet uit! :?

Zoiets: [code:1:ab151a47e2][img]http://www.phpbb.nl/fotos/foto.jpg[/img] [/code:1:ab151a47e2]

Ik ben hem nu al aan het uploaden naar de Foto afdeling van deze site!

Goh wat gaat dat snel zeg.........NOT.

Hij staat nu in mijn persoonlijke Foto Album! Enjoy.........

Ik vind hem echt super mooi, Echt goed gedaan, mooie zin ook 'Je Muziek In Kleur'

Ga zo Door…

Didier :apple: