Ipod als data vervoermiddel

Hoi,

kun je de ipod voor muziek luisteren gebruiken en tegelijkertijd voor data opslag?

Ben van plan om er een te kopen en die dan ook te gebruiken om data te vervoeren naar een andere werkplek.

Groet,

Jonnie

ja, geen enkel probleem!

dat was voor mij een van de grootste redenen om er een te kopen en ik heb er geen moment spijt van gehad, het werkt snel en perfekt

groeten

Zoals hierboven al vermeld, is dit geen enkel probleem. Stel in ieder geval via iTunes je iPod in als firewire harddisk, en zorg dat er niet te veel MP3'tjes op staan.

Een mooie truuk hiervoor is het maken van een afspeellijst met bijvoorbeeld 50 nummers. Geef vervolgen iTunes de opdracht om alleen DIE afspeelijst met de iPod te syncen.

[klik hiervoor op het iPod icoontje rechtsonderin iTunes, en kies voor "werk alleen de geselcteerde afspeellijsten bij, en kies dan alleen die ene lijst].

Op die manier heb je je favoriete nummers bij de hand, en zoveel mogenlijk ruimte over om als data-opslag te gebruiken.

Thanx,

Dat is wat ik wou horen! :smiley:

Groet,

Jonnie

yes!

heb net een 10 gig ipod gekocht bij dixons. Niet het nieuwste model maar die daarvoor. Voor 250 euro :smiley:
Mooi ding man!

Gefeliciteerd! 8)

Daar ga je geen spijt van krijgen… :smiley:

Dat denk ik ook nie! :D 8)

Is het trouwens normaal dat het schempje wat een beetje vlekkerig is als het backlight aan is? het is niet egaal zoals mijn mobiele telefoon.

Groet.

als ik mn 10gig ipod in een ibook stop, terwijl zijn basis station mijn g4 desktop is, is hij een hele tijd iets aan het ondernemen...

op het scherm staat een cd-tje te draaien met een vergrootglas en tijdsbalk.

dit belemmert een snelle data overdracht… iemand een idee wat dit is en of het uitgezet kan worden?

[quote:9a3653425d="jonnie"]Is het trouwens normaal dat het schempje wat een beetje vlekkerig is als het backlight aan is? het is niet egaal zoals mijn mobiele telefoon.

Groet.[/quote:9a3653425d]
Nee, dat is denk ik de anti-aliassing…
als je dezelfde vlekjes als ik bedoeld in ieder geval…

Dat wazige beeld hadden meerdere ipods, moest ff wat aan het contrast pielen. Nu is het al een stuk minder :)