iPod als digital wallet?

Weet iemand of het mogelijk is de beelden van een Sony memory stick of compact flash kaard direct op de iPod te zetten?

Zou super zijn, want dan kun je op vakantie je notebook thuislaten. En een extra reden om de iPod te kopen!

Wanneer iemand wat weet hoor ik het graag.

Maurice :smiley:

Wow, shit [sorry] maarreh dat zou inderdaad gaaf zijn...

Had ik die 128 mb ook niet hoeven kopen, en kunne investeren in de iPodā€¦ why did'nt I think of thisā€¦

Als het mogelijk zou zijnā€¦ maar dan moet je denk ik wel een firewire verbinding kunnen leggen, wat natuurlijk niet mogelijk is met een digitale fotocamera, maar wel met een digitale filmcameraā€¦

Denk dus dat het niet gaat, maar zou wel toffie zijnā€¦

Mmmm kunnen we dit onderwerp niet verplaatsen naar de algemen discussie? hier staat het een beetje vreemd vind ik...

mk

dit onderwerp interesseert mij eveneens, alle beeldjes op je iPod, laat ons eens op zoek gaan en de oplossingen hier plaatsen; zelf denk ik dat het waarschijnlijk niet mogelijk zal zijn, oa door de connectiekabels, maar ook is er geen software die de taak op gang brengt...

mensen met eenzelfde idee ...

http://www.xsorbit1.com/usersā€¦7754407

Nee, het is niet mogelijk, heb ik ook geinformeerd bij de dealer alvorens ik de iPod kocht. Er moet altijd een computer tussen zitten.

Maarreh... zeg nooit nooit. Wie weet, he! :) Apple slaagt er toch elke keer in om mensen te verrassen met hun updates en nieuwe producten!

Heb de vraag 2 maanden geleden bij Apple neergelegd. Ze vonden het een "nice idea" Er zijn al oplossingen als b.v. de "image tank" Kijk ook maar eens op: [url=http://www.printamax.com.sg/html/ddp_overview.html]http://www.printamax.com.sg/html/ddp_overview.html[/url] De kabel van camera naar iPod is geen probleem. Die wordt o.a. al door freecom gebruikt.

De vraag ligt bij Apple:

Messages 289 - 296 of 414 Previous | Next | View All
Bobby Wooley RE(1): RE: iPod as an 'Image Tank' for digital pictu
(msg # 183.1: Posted Aug 6, 02 8:06 pm) *
G4 866
Mac OS 9.2.x
with all the works LOL, here is a email i sent recently to apple, the very thing you are talking about is needed and there are several products out there, but why cant we have it all in the ipod, very few changes will have to be made, infact maby even a firewire to usb cable might even workā€¦

anyways, here is the email i sentā€¦

I dont know where to send this idea. I recently purchased a mac and e-20 digital cameraā€¦ I just ran into a problem. When i fill up my card in the camera i have to stop what im doing, go back to the shop, dump my card and then start all overā€¦ i know, buy another cardā€¦ well here is my ideaā€¦ i was planning on buying a ipod and using it as storage, then i found the Mindstor 10gb Digital Wallet. Here is my idea, why not make the ipod capable of doing this??? Has this been thought of and if so any time frame???

Als Apple die dit soort berichten leest, doen ze er echt wel wat mee. Wel is bij de iPod nodig om de besturing uit te breiden. Anders ziet de iPod domweg de camera niet. Het zou de verkoop van de iPod zeker verdubbelenā€¦

ik weet nu idd dat er kabeltjes zijn van FiWi naar usb, maar neemt niet weg dat ik nog nergens kan vinden waneer het wel mogeijk zou zijn om de iPod als digitale wallet te gebruiken voor mijn fototjes onderweg...

Dit zou wel een hele toffee stap zijn als het idd zou lukkenā€¦

weet er iemand al iets meer? Ā mk